haha, moet al lachen als ik het opschrijf want wete dat er zoveel bakerpraatjes zijn, maar dit is me echt zo opgevallen. Sinds ik een week of 6 zwanger ben groeien al mijn haren (benen, oksels, 'downunder' wenkbrauwen) veeeeel langzamer dan normaal. Ik moet normaal elke 2 dagen epileren en zeker elke dagen scheren, nu dus helemaal niet,w eet niet wat me overkomt. Had eergisteren geschoren en gisteravond was het nog helemaal glad, wie had dat ook en wat was het geslacht van je baby? (volgens mij had ik het trouwens bij mijn 2 meiden ook, alleen is alweer zo lang geleden)
hahah nou bij mij groeit alles 10x zo snel en wij krijgen ook een meisje,,ik geloof daar allemaal niet in
aha! Het vermoeden is dat dit een jongetje is ;- maar mijn vriendin heeft bijna geen haargroei, tot ze zwanger werd van haar zoon, toen ging het harder groeien, maar misschien dat het voor ons juist andersom werkt! haha, ben zo benieuwd!
bij bij groeit het 50 x zo snel heb het gedaan en het zit er alweer ben net een bos aap .... krijg ook echt een meid!
Bij mij groeit het ook minder snel. Heerlijk! moet normaal om de maand mn haar boven mn lip harsen en heb het nu nog geen 1 x moeten doen. Geniet er wel van wat al dat ontharen wordt je niet vrolijk van. Denk zelf dat ik een jongetje krijg. 50% kans natuurlijk.
aha, bij de meesten groeit het haar dus arder nu ze een meid krijgen haha, we zullen zien, ik was eerst overtuigd van een knul, maar word steeds meer een meid, 30 december weet ik het!
ik hoef me amper nog tescheren heerlijk! Hebmijn benen nu al 4maand niet geschoren en nog geen stekeltje of haartje te zien,.dat was tijdens de zwangerschap van mijn dochter ook, ik denk dat het gewoon met de hormonen ofzo te maken heeft.....
Bij mij klopte het wel. Eerste zwangerschap echt flink moeten scheren m het bij te houden: JONGEN, 2e zwangerschap hoefde ik om de week ofz: MEID, de 3e zwangerschap precies hetzelfde, weinig scheren en zachte haartjes die terugkwamen: MEID.
bij mijn eerste zwangerschap was dat ook zo, ik kreeg een zoontje. Wel heerlijk he? dat je minder vaak hoeft te ontbossen? Ik vond het echt jammer dat het na de zwangerschap weer in het oude tempo begon te groeien. Merk nu nog geen verandering.
vind het zo zalig dit! Mijn vriendin hefet van dat blonde haar en kan gewoon de hele winter (!) niet scheren, argh...dat wil ik ook!
bij mij groeide alles bij de vorige zwangerschap ook heel hard en ik kreeg een meid. en nu heb ik dat eigenlijk weer.. maar ik geloof er ook niet zo in hoor die bakerpraatjes
haha, ik ook niet, maar vind het wel grappig En 30 december duurt nog zoooo lang en manlief wil niet eerder voor de echo