Hallo allemaal, Ik ben vandaag uitgeteld, maar ik ben nu behoorlijk verkouden geworden en heb een hele zere keel. Wat kan je hier een beetje goed tegen doen en snel natuurlijk. Lijkt me niet echt fijn om verkouden te zijn en moeten bevallen. Je moet al op je ademhaling letten en als je neus dicht zit wordt het alleen maar moeilijker. Weet iemand iets om snel van de verkoudheid af te zijn? Ik heb eigenlijk niks in huis wat er tegen zou kunnen helpen. En de winkels zijn nu ook niet open. Mvg, Allyssa
Stomen met alleen heeet water... Water koken, in een teiltje oid hooft erboven hangen, handdoek over je hoofd... en stomen maar. Heb je dropjes in huis? Voor je keel? Je moet veel slikken, wat juist pijn doet, maar gaat wel het snelste over. Thee met honing wil ook wel eens helpen.
Wat vervelend dat je zo verkouden bent! Volgens mij hoef je je niet echt zorgen te maken, het is me al eerder opgevallen dat wanneer vrouwen moeten gaan bevallen het lijkt of ze een stoot afweerstoffen krijgen, waardoor de verkoudheid als sneeuw voor de zon verdwijnt. Succes en fijne dagen!
Ik heb ook gehoord dat als je lichaam niet klaar is voor de bevalling (door bijv. verkoudheid) de bevalling gewoon nog even op zich laat wachten tot je hersteld bent. Niet druk over maken dus. Wat goed helpt: stomen boven een bak met kokend water en kamille. Leeg aten lopen die neus. Drie keer per dag herhalen en gegarandeerd dat je binnen een paar dagen van je ergste verkoudheid af bent. Succes! Groetjes Suusje