Hartslag te regelmatig

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door suus1983, 12 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.809
    32.714
    113
    Hee meiden,

    Ik ben gisteren naar het ziekenhuis geweest voor een ctg, omdat ik de baby niet mee voelde bewegen. Daar aangekomen bleek zijn hartslag te regelmatig, ik heb toen bijna 2 uur aan de ctg gelegen en pas aan het einde kwam er weer wat meer variatie in. (ook op mijn zijn gelegen,maar dit hielp niet.) Ik moet nu vanmiddag weer naar het ziekenhuis. Weten jullie wat dit kan betekenen? Of wat ze eraan gaan doen?

    Ik ben morgen 42 weken, dus misschien een afspraak voor inleiden? Ik wordt er in ieder geval wel zenuwachtig van!

    Liefs suus
     
  2. ProudMum

    ProudMum Niet meer actief

    misschien krijg je nog een CTG?
     
  3. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.809
    32.714
    113
    ja, sorry beetje onduidelijk, ik krijg idd nog een ctg. Maar wat ik bedoelde is: als deze weer zo rustig is wat ze dan gaan doen..
     
  4. ProudMum

    ProudMum Niet meer actief

    als ik kijk naar het aantal weken zwangerschap is het enige wat ik zou denken dat je word ingeleid deze week. maar hebben ze dat niet verteld da?
     
  5. lizab

    lizab Fanatiek lid

    7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Ik kan je niet helpen, maar ik wil je wel ontzettend veel succes wensen.
     
  6. bloempje82

    bloempje82 Actief lid

    12 jan 2007
    323
    0
    0
    Hoi suus,

    heel toevallig heb ik maandag hetzelfde gehad, had de beeb al 2 dagen niet meer gevoeld en moest ook voor een ctg. De hartslag was in het begin ook te regelmatig, later kwam er meer variatie in. Moet vanmiddag weer terug voor nog een ctg. De gyn zei dat het kon dat de beeb net lag te slapen (toen de hartslag zo regelmatig was). Misschien lag jouw beeb ook lekker te slapen..

    Groetjes
     
  7. Syl Rebecca

    3 jul 2006
    56
    0
    0
    Ik heb afgelopen maandag een ctg gehad, de hartslag ligt erg laag (110 bpm). Ik heb ruim een uur aan de ctg gezeten, ze zijn tot de conclusie gekomen dat het bij haar hoort.
    Ik heb wel gevraagd wat er gebeuren zou als het filmpje niet goed was, dan zouden ze me opnemen en continu monitoren, eventueel inleiden en de baby halen.
    Dus ik raad je aan om je koffertje maar mee te nemen...
    Succes vanmiddag!

    Gr. Sylvia
     
  8. ProudMum

    ProudMum Niet meer actief

    al staat ie maar in de auto voor de zekerheid. ga je alleen?
     
  9. Angel Eyes

    Angel Eyes Niet meer actief

    waarshijnlijk ga je aan de CTG, ter conrtole vor de zekerheid. in principe moet de hartslag veel variatie bevatten, dit betekent dat de kleine veel beweegt. ze kunnen een slaap waak ritme hebben van ong 3 kwartier. als morgen weer de hartslag te regelmatig is, dan zullen ze beslissen of ze je gaan inleiden.

    maar ze nemen het zekere voor het onzekere.
     
  10. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.809
    32.714
    113
    Hee meiden, bedankt voor jullie reacties. Ik ga met mijn moeder heen, mijn mannetje is nog aan het werk, die komt zodra ik hem bel. Vandaag voel ik de baby weer lekker bewegen, dus ik heb goede hoop dat de ctg vanmiddag goed is. Toch zal ik voor de zekerheid mijn tas met spullen in de auto zetten. Aangezien ik bijna 42 weken ben, kan het toch niet al te lang meer duren voor ze me gaan inleiden.

    Liefs suus
     
  11. Spannend!

    Veel succes meid.
     
  12. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.809
    32.714
    113
    Hee meiden, even een update van mij. De ctg was vanmiddag weer goed!
    In het ziekenhuis hier hebben ze een nieuw protocol, ze laten je niet langer lopen dan 42 weken en ik wordt dus morgen sowieso ingeleid!
    Ik vind het erg spannend en zie er een beetje tegenop, maar vind het ook de hoogste tijd worden om de kleine te zien..

    liefs suus
     
  13. ThunderAngel

    ThunderAngel Fanatiek lid

    26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Hoi meid! Ja, het wordt tijd voor beebje om eruit te komen :) Succes voor jou en de kleine, weet zeker dat je geluk niet op kan als ze eruit is!
     
  14. daphne78

    daphne78 VIP lid

    10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    ALs de hartslag te laag is dan heeft de baby het vaak niet meer naar zijn/haar zin in je buik.
    En vaak besluiten ze dan om het te halen, en in jouw geval.. dan mag ie ook wel gehaald worden toch?
     
  15. MamaMirella

    MamaMirella Fanatiek lid

    6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    SPANNEND!

    -x-
     
  16. ProudMum

    ProudMum Niet meer actief

    en suus? vertel!
     
  17. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ja ben ook benieuwd!
     
  18. Juudje27

    Juudje27 Bekend lid

    14 mei 2007
    762
    0
    0
    Mega benieuwd of alles goed is gegaan! En met de kleine!
     

Deel Deze Pagina