kan je je kindje al voelen met 11 wk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Wendy200, 15 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wendy200

Wendy200 Lid

10 mrt 2009
    38
    0
    0
    verkoopster
    almere
    Hi damens

Ik lag vanmorgen op bed en ik had mijn had op mijn buik.
    Zo rond mijn bekken en schaambeen er even iets boven
    Ik voelde niks tot dat ik even een soort van lucht bel voelde heel licht.
    En toen was het weg en kwam het nog 1 keer.
    Is dat nou het kindje of niet

2. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Dat lijkt me wel héél erg vroeg, lijtk me dus niet....

3. Snowwie28

Snowwie28 Lid

10 okt 2008
    54
    0
    0
    11 weken is wel heel erg vroeg hoor om je kindje te voel, meestal rond de 18/19 weken kan jeje kindje voelen.

Bij een 2de zwangerschap hoor je vaak dat het ietje eerder is zo rond de 15 a 16 weken.

4. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    mijn gyn zei rond de 16 weken dan kun je het voelen dus misschien je darmen?

5. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Pompbediende/Shopmedewerkster
    Laag Soeren
    Ik voelde mijn derde dochter op 10 weken, het kan dus wel degelijk......... Maar feit is inderdaad dat het voor een eerste kindje wel HEEL vroeg is! (Ik voelde mijn oudste overigens op 14+6 en mijn tweede op 13+3.. Dit kindje was in verhouding wat later :p dan mijn derde, hem voelde ik op 12+5..)

6. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Ik voelde ons kindje met 16 weken. Het is mijn 1e zwangerschap.
    Vanaf 12 weken had ik wel vaak een soort trillend gevoel in mijn buik (soort mobiele telefoon op trilstand), maar ik weet nog steeds niet wat dat nou precies is geweest...

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ja moeilijk. Het kunnen je darmen zijn. Ik heb wel eens gehoord dat meiden de baby heel vroeg voelen dus het zou kunnen. ik voelde haar rond 15 week en het is mijn eerste. In het begin is het altijd moeilijk te zeggen helemaal als het je eerste is want dan herken je het gevoel nog niet. In het egin twijfelde ik ook, later werd het me steeds duidelijker dat het de baby was.

8. Gezond

Gezond Niet meer actief

Het lijkt mij wel heeel vroeg... Zeker voor een eerste kindje...
    De kans is groter dat het je darmen zijn...

9. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Het kan wel degelijk, maar vaak als je al een kindje gehad hebt.
    Hou het in de gaten, gaat het gevoel vaker terug komen kan het je baby zijn..
    Achteraf kan je dat goed beoordelen.

10. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Lastig ja, ik zou zeggen van niet, omdat het nog zo vroeg is.
    Maar wacht het nog even af, misschien dat dat je over een paar weken zegt dat het toch wel degelijk je kleintje geweest is.

Ik zelf voelde ons zoontje met 18.2wkn (vond ik eigenlijk nog best vroeg, het is ons eerste kindje)

11. LittleMommy

LittleMommy Niet meer actief

Het kan wel degelijk indd..
    Kben ook zwanger van mijn eerst, maar ik voelde het ook al met 12 weken, een soort belletje dat heen & weer vloog door me buik heen.. En met de 16de week was het hier al volop aan het schoppen en doen, dan voelde ik heel zachtjes getik aan de binnenkant van me buik, dat werd elke week maar erger en 2 weken erna kon je dat ook al aan de buitenkant voelen..

12. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Ik geloof ook dat het best wel kan! Voelde mijn dochtertje (eerste kindje) ook al met 13 weken. Geniet ervan, de bewegingen worden in de komende weken alleen nog maar sterker en duidelijker! ;)

13. Vrouwtje81

2 mrt 2009
    79
    0
    0
    Amsterdam
    Je kindje kan het niet zijn. Wat wel kan is dat je je baarmoeder voelde. Die zit net achter het schaambot en rond de 11 a 12 weken komt deze iets naar boven....

Met mijn buikvet zal ik wel niks voelen..Zelfs de VK voelde niks!

Deel Deze Pagina