Hoi hoi . Zal een klein beetje van te voren gaan beginnen. Ik heb 27 oktober een miskraam gehad , heb hiervan 4 dagen hevig gebloed en 7 dagen heel erg weinig. Op 22 november begon ik weer te bloeden , zoals bij mij een normale menstruatie. Maar vanaf zaterdag heb ik al iedere keer wat vagelijke krampen. Ook lage rugpijn , en sinds vandaag is de kramp erger en erger. Ik bloed al niet meer vanaf 25 november , maar vind de kramp en lage rugpijn behoorlijk vreemd. Is er iets mis in mij of hoef ik me geen zorgen te maken ? Me vriend en ik willen graag een kindje maar dan pas over een jaar een poging wagen. Ik ben sinds mijn miskraam niet aan de pil , had er met me huisarts over , maar die zegt dat als het over een week nog zo is , ik dan pas weer langs mag komen. Misschien ben ik wel te paniekerig ofzo , maar wil niet een toekomst zonder kinderen hebben maar ben er nu ook nog niet aan toe. Hopelijk kan iemand mij helpen , maak me helaas iets te snel zorgen. Groetjes alecia
Hoi alecia, De krampen kunnen nog een nasleep zijn van je menstruatie. Het is denk ik wel verstandig om iets van anticonceptie te gaan gebruiken als je nu nog niet zwanger wilt worden. Je huisarts heeft gelijk, kijk het nog een weekje aan, worden de klachten niet minder dan moet je zeker weer even contact met hem opnemen. Je mag gerust een pijnstiller nemen. Imke
Hoi hoi . Me vriend en ik willen het voorlopig nog met een rubbertje doen , ik was express nog niet aan de pil omdat ik de gewone menstruatie wou afwachten , en daarna wou ik weer beginnen ( wete ook dat dan de pil de eerste maand niet betrouwbaar genoeg is). Ik heb nu met de huisarts afgesproken om na de eerst volgende menstruatie gelijk weer te beginnen , zodat me lichaam weer het oude patroon erin krijgt. Alleen die buikkrampen zitten mij erg hoog , als ik rustig zit of lig begint alles zeer te doen , me rug , buik, benen , maar ben ik aan het werk doet alleen me buik nog zeer. Vind het allemaal een beetje vreemd. Ik slik ook wel pijnstillers , voor als ik wil slapen 1 paracetamol , en voor als het echt nodig is , een ibroprufen. Ik heb nog wel buikkrampen , maar mt de huisarts afgesproken dat , als ze er vrijdag nog waren ik zou bellen en ook gelijk vrijdag kon komen. Groetjes alecia