zwanger en wat bloed verlies

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door bianca2804, 7 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bianca2804

bianca2804 Actief lid

13 nov 2006
    119
    0
    0
    hallo,

ik hoop dat jullie mij een beetje gerust kunnen stellen.

wij zijn niet echt aan het proberen zwanger te worden maar als ik het wordt is dat prima.

ik heb vorige week wat bloed verlies gehad en vandaag ook een beedje voel me erg moe de laatste tijd en emotioneel

waarom weet ik eigenlijk niet maar ik heb een testje er tegen aangegooit en wat zie ik al heel snel 2 streepjes! nu weet ik dat dat allleeen kan als je zwanger bent.

maar ik heb vorige weel nog gedronken (dacht dat ik ongesteld werd) en ik slik nog helemaal geen folium tabletten..

denk je dat ik met dat bloed verlies nog zwanger ben? (het was maar een heel klein beetje maar toch)

ik wat ik hb gedaan heel erg schade lijk ivm ontwikkeling hersentjes

ben ook helmaal in shock had dit eigenlijk helemaalniet verwacht..

ok hoop dat het allemaal een beetje duidelijk is.
    bedankt voor de moeite van het antwoorden.
    groetjes bianca

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Bianca,

geen zorgen maken en lekker wennen aan het idee dat je zwanger bent! Het vruchtje had zo vroeg nog minimale uitwisseling met jou, dus de alcohol heeft niets verkeerds gedaan aan het vruchtje. Het gebeurd meer vrouwen die nog niet weten dat ze zwanger zijn. Ook het nog niet slikken van foliumzuur is geen probleem. Het is niet zo dat als je het niet slikt, je iets in de hand werkt, maar als je het wel slikt verlaagt het de normale kans op een kindje met een open ruggetje o.a.
    Dus geen zorgen maken en laat alles maar rustig bezinken.

Groetjes Brigitte

3. bianca2804

bianca2804 Actief lid

13 nov 2006
    119
    0
    0
    hoi hoi,
    bedankt voor je reactie. Maar nu heb ik nog een vraagje
    Ik ben vandaag in het ziekenhuis geweest voor een termijn echo.
    Maar ze konden niets vinden. nou ja msschien een klein rondje maar nu moet ik dus over 2 weken terug komen. Als het zo klein is kun je dan zo positief testen? zou die bloeding dan innesteling kunnen zijn en is het dan normaal dat je niets ziet? en als het zo klein is heb ik het door die echo misschien beschadigd?

ben er eigenlijk alleen maar onzekerder van geworden en baal hier een beetje van, was eigenlijk een beetje aan het idee gewend en nu is het dan misschien niet zo? of toch wel?

alvast bedankt voor je berichtje

een onzekere mama

Deel Deze Pagina