39 wkn zwanger; 'ben je het nu nog niet zat?'

Discussion in 'Zwangerschap' started by Timiris, Mar 7, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Timiris

Timiris Bekend lid

Jul 6, 2006
    739
    0
    0
    van alles met paarden
    Doetinchem
    Hallo dames!

Hier een blije zwangere.
    Ik ben ruim 39 weken zwanger van onze eerste kleine en iedereen vraagt/gaat ervanuit dat ik het zo zat ben!
    Toch,juist deze laatste weken gaat het erg goed,van mij mag het nog wel even duren hoor!
    Ik heb de hele zwangerschap complicaties gehad,en bij 30 weken had ik bijna-vroeggeboorte.
    Ik moest drie weken in het ziekenhuis blijven met weeënremmers,en onze dochter besloot om toch nog even te wachten.
    En eindelijk,na een lastige zwangerschap vol kwalen,kan ik de laatste weken genieten zónder klachten!
    Daarmee heb ik het idee dat ik pas net zwanger ben haha,dus ik vindt het wel jammer dat het dalijk over is.
    Natuurlijk zijn we erg nieuwschierig naar onze kleine,en dinsdag wordt er ook een begin aan de bevalling gemaakt,dus daarna is het echt voorbij...

Is het nou echt zo erg dat ik nog zo geniet van het zwanger zijn? :D
    Mensen kijken je zo raar aan als je zegt; 'nee ik ben het helemaal niet zat!'
    de laatste lootjes zijn het zwaarst ...nee hoor,voor mij niet :)

2. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Nou lekker toch! Genieten en blijven genieten, die 5 dagen zijn helemaal voor jou :D

3. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

Aug 31, 2006
    1,699
    0
    0
    Nou, weet nog niet hoe het zal zijn die laatste weken, maar ik ben het wel een beetje met je eens. Er wordt al vanuit gegaan dat je het met 35 weken al zat bent ofzo! Begin me nu eindelijk lekker te voelen, dus hoop dat het nog even zo blijft, haha... Kijk natuurlijk wel uit naar de kleine, maar zwanger zijn is heeeel bijzonder!

Geniet maar volop van de laatste dagen, hoe lang ze ook mogen duren!

4. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

Aug 4, 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Nou ben nu bijna 37 weken zwanger en ik ben het toch echt wel zat aan het worden, vind me buik echt onhandig, kan heel veel dingen niet meer in het huishouden. Ben blij als ik mijn kindje eindelijk in mijn armen heb.

5. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

nou meid.. ik ben het wachten behoorlijk zat.. ik wete dat ik strax een wonder op de wereld zet.. maar dat wachten PFF.. verschrikkelijk...

Klachten heb ik bijna tot helemaal niet.! een beetje rugpijn hier ( kan ook omdat ik fout zit) geen wit verlies of harde buiken..
    dus soms heb ik ook het gevoel dat ik niet zwanger ben tot dat mijn buik in de weg zit..!
    Raar heh..!

neej ik word gek van het WACHTEN! Bleeeggghhh

6. nicci83

nicci83 Bekend lid

Jul 10, 2006
    591
    0
    0
    yep hier ook hoor, wordt t wachten ook beu nou :oops:
    ben blij als de kleine er eindelijk is ;)

7. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Nou meid wees blij, genoeg ellende achter de rug dus geniet er maar nu lekker van!

Van mij mag de bevalling wel beginnen hoor! ;)

Share This Page