hallo meiden ineens niet meer misselijk gister was het de hele dag goed en nu kwam ik vandaag van bed af en weer helemaal niks. ik zeg altijd van nou ja lekker toch als je even niet misselijjk bent, maar nu ik het zelf heb ben ik toch wel een beetje bang! ik hoop dat het allemaal nog goed is. hebben meer dames dit en was alles toen goed of niet? we hebben met 6 en 8 weken een echo gehad en dat leek allemaal perfect zei de gyn toen was ik gerust gesteld maar nu word ik toch een beetje bang. stom maar ik begrijp nu de meiden die ook bang zijn liefs
Hoi, Ik werd pas misselijk rond de 12e week en heeft eigenlijk ook maar heel kort geduurd. Is voor iedereen anders, maak je geen zorgen
Heey.. Ik heb nadat ik positief testte maar 2 weekjes last van misselijkheid gehad en dat was ook geen eens elke dag.. En ook nog niet zo erg dat ik moest overgeven.. Werd af en toe misselijk bij bepaalde geurtjes die me neus voorbij vlogen.. Dus het kan geen kwaad als je niet misselijk bent, kzou zeggen: geniet er juist van! hihi..
Bij mij komt het en gaat het ook, maar sinds 12 weken is het echt een HEEL stuk minder, wat ik heb begrepen is dat dit een normaal verschijnsel is.
hoihoi, ik was in het begin dag en nacht misselijk. met 13 weken moest ik ook regelmatig spugen en nu ben ik 17,5 weekjes en de misselijkheid is sinds een halve week voor een groot gedeelte weggetrokken. Ik ben zo blij! zou zeggen, geniet van het niet misselijk zijn!
he meiden bedankt voor jullie berichten! vandaag alweer niet overgegeven. nou hopen dat het idd normaal is en dat ik gewoon lekker kan genieten nu van het zwanger wezen en niet ziek zijn hahaha. liefs