Ik vroeg mij af: ik weet al van de pretecho wat het gaat worden. Die mevrouw wist t 100% zeker. Nu heb ik dus een behangetje gekocht, en dat is echt typisch voor dat geslacht, niet voor het andere. Maar nu ga ik aan t twijfelen. Zijn er mensen die al een kindje hebben gekregen en waar het verkeerd bij was bepaald? Bij wie er dus een verkeerd geslacht werd gezegd bij de echo? Want ik vind mijn behangetje toch een beetje eng achteraf, wat nu als ze verkeerd zitten?
Bij mij is het al twee keer gezien. Een keer met 17,5 weken en een keer met 19,4 weken. Nu heb ik morgen weer een echo, maar de vorige twee keer was overdiudelijk. Als je het zeker wil weten kun je nog een pretecho laten doen. Er zijn bureau's waar je ook alleen een geslachtsbepaling kunt doen, dat is niet zo duur als een hele pretecho.
ik zou een jongen krijgen... met 20 wkn heeft ze 2 keer in een half uur tijd het piemeltje laten zien... en heb er zelf ook een foto van (zie album) nu met echo van 38 wkn en 4 dgn... zagen ze geen piemeltje... beentjes zaten wel dicht.... maar man maakte opmerking... hij heeft wel een erg kleintje al is het een jongen dus nu de laatste 8 dgn veel twijfel bij ons... vooral nu we alles in jongens style hebben... en we helemaal op een kereltje rekenen... wat we beide ook als eerst wouden maar nog ff dan laat ik de uitslag wel weten!!!
moeilijk he? zit ik ook mee.. volgens de vk krijgen wij een meisje... maar ik hoor wel eens dat het dus niet 100% zeker is. maar als ze zeggen dat het een jongen wordt het zekerder is dan dat ze zeggen dat het een meisje wordt aangezien hij zn piemeltje nog wel eens tussen de beentjes kan hebben. maar als er echt duidelijk een piemeltje te zien is op jouw echo dan zal het toch wel kloppen? bij mijne zagen we 2 witte streepjes wat dan de schaamlipjes moeten zijn... ik hoop ook dat dit zeker is want ik heb ook al heel wat roze spulletjes ingeslagen!
Mijn collega verwachte een zoon, het werd een wolk van een dochter. Wij houden lekker alles neutraal, al willen we wel weten wat het wordt. De kamer is al geel en het thema wordt 'maan en sterren' dus het kan alle kanten op zeg maar.
bij 17 weken zeiden ze een meisje bij 23 weken zei (een ander) weer dat het een meisje was.. En met 28 weken bij de pretecho in Nederland zei die vrouw ook dat het een meisje was. Alles is bij ons meisjes stijl (lees: roze) inclusief de kleertjes..dus ik zou echt de l*l zijn als het een jongetje is.
Het lijkt me eerder omgekeerd. Mijn moeder was volgens haar VK in verwachting van een " jongen ".... nou , tadaaaa , Michel bleek Marion te zijn ( ik spreek dan wel over 18 jaar geleden ) Mevrouw had de navelstreng tussen haar beentjes , en daarom dacht de echoscopist dat het een jongetje werd. Ik heb inmiddels 2 pret echo`s gehad , en met 16 weken dacht de echoscopiste dat het voor 80% een meisje wordt. Ik heb daarna met 20 en met 28 weken nog een echo gehad , en er zat niks tussen de beentjes dat ook maar iets weg heeft van een piemeltje. Het enige wat je zag waren 3 streepjes ( schaamlipjes )
Ik ken ook de verhalen waar de uitslag toch anders was!! maar ik ken ook jongetjes die helemaal weg zijn van roze..
Ik ken het gevoel hoor, Lin! Tijdens de echo vroeg ik wat het zou worden. De echoscopiste zei toen: Wat denk jezelf? Na even goed kijken zag ik iets wat op een piemeltje leek. Dus ik zei: Een jongen? Ja, zei ze, kan niet duidelijker. Maar nu ben ik allerlei typische jongenskleertjes aan het kopen en denk dan wel es: Oh, oh, stel dat het toch een meisje is....
Ja dat bedoel ik dus. Ik heb echt behang dat niet kan voor het andere geslacht. En heb ook al wat dingen gekocht die echt niet kunnen anders. Ik heb nog wel een echo donderdag bij de gyn, omdat het de vorige keer teveel bewoog. Ik ga hem gewoon vragen wat het is, zonder te zeggen dat ik het al weet van de pretecho. Als het overeenkomt geloof ik het wel.
Mijn overbuurvrouw stond onder controle van een gyno. Ze hadden in het ziekenhuis met 2 gyno's gezien dat het een meisje werd. 100% zeker anders aten ze hun schoen op. Dat hebben ze dus moeten doen, want het was een jongen! Pim
Bij ons zei de echoscopiste dat het voor 100% duidelijk was...een meisje. Ze liet ons twee streepjes (schaamlipjes) zien. We hebben woensdag de officiële 20-wknecho (die andere was n.a.v. een bloeding) en dan zal ik er weer naar vragen. Met 26 wkn krijgen we ook nog een (3D) pretecho. Daar moet je echt héél duidelijk op kunnen zien wat het is. Dus vóór ze geboren wordt kan ik nog een paar keer bevestiging krijgen dat het een meisje is en anders hebben we nog even de tijd om te wennen aan het feit dat het tóch een jongen blijkt te zijn hihi
Wij hebben een pretecho gehad en die vrouw die het deed heeft twee keer goed gekeken en de eerste keer zag ik het zelf al meteen... de typische witte streepjes haha en ja ze kon er ook niks anders van maken dan een meid... ik ben nu ook al flink aan het inslaan, roze kleren, roze boxkleed, vandaag een roze speen gekocht en in oktober willen we een roze wagen aanschaffen haah en dan denk ik soms ook wel eens... wat als ze het gewoon helemaal verkeerd gezien heeft?? haha maar daar sta ik niet te veel bij stil, met 32 weken krijg ik nog een placenta localisatie van de zelfde vrouw die me met de 20 weken echo niet kon vertellen wat het geslacht was omdat ze haar benen dicht hield, ik doe gewoon of ik het nog niet weet en of ze niet nog een poging wil doen hahaha als het dan nog steeds een meid is dan zal het wel echt zo zijn haha Groetjes Wendy
nou, ik zou zeggen, doe een pretecho, dan weet je het zeker! http://www.zwangerschapspagina.nl/album_pic.php?pic_id=2279