Hallo, Ik ben Wendy alias Looney, gezien ik nogal een prettig gestoord blijk te zijn volgens velen. Ik ben 31 getrouwd met mijn maatje Mathijs en we hebben een dochter genaamd Michelle 8 jaar en een dochter genaamd Manon, deze zijn beide uit een eerder huwelijk en ik ben de trotse moeder van Michelle. Tot voorkort speelt er door ons hoofd heen dat ik misschien zwanger ben, ik had gewoon een spiraaltje maar opeens kreeg ik een hele opgezette buik, hard en een heel vol gevoel. We hebben besloten er helemaal voor te gaan als het zo is en ik heb van de week dan ook het spiraaltje weg laten halen. Alleen ik ben vergeten te noteren wanneer mijn laatste menstruatie was dus we zitten helemaal in de zenuwen, we hebben al 2 testen gedaan, maar nee hoor nog niks, maar die buik, ik word er gek van......die onzekerheid en ik heb een hele opgeblazen en opgezette buik, ben moe en voel mij dan zwanger en dan weer niet pfffffffffffff het is afwachten. Mijn vraag is zijn er meerdere die in de eerste instantie testen deden die nog negatief uitsloegen en wel een opgezette en strakke buik hadden en steken bij hun baarmoeder? Het lijkt mij leuk om samen met andere aanstaande moeders contact te hebben aangezien vrouwen onder elkaar toch beter weten hoe het voelt om in die onzekerheid te zitten. Ik hoor graag wat van iemand die zich hierin herkend. groetjes een zenuwachtige moeder ps moet nog wel even uitvogelen hoe alles hier gaat hoor
Welkom meid, heb geen antwoord op je vraag maar er zijn vast wel meiden die je verder kunnen informeren.
Hey Looney, welkom hier, helaas kan ik je niet verder helpen, maar ik weet zeker dat je je antwoord hier kunt vinden. Succes met zwanger raken!
Hallo. Hier ook een moeder van 2 kindjes..(3 en 1 jaar) Kan me wel verplaatsen in jou positie.. Ikzelf denk nu ook dat ik zwanger ben vrij onverwacht.... Nou meid ik wens jullie succes met wat er komen gaat.. Groetjes Bleutje.