Hallo! Ook ik ben zwanger.. Welliswaar nog maar 6 weken maargoed, hartstikke positief! Alleen nu het volgende geval... Mensen vragen me nu al of ik zwanger ben... Aangezien ik zo snel groei ik zou het graag geheim willen houden tot de 12 weken, maar als het in dit tempo doorgaat word dat hem niet.. Ik zal proberen of ik een foto toe kan voegen. Deze foto is van vanmorgen.. ben nu dus 5 wk en 5 dg
jeej! Dat groeit inderdaad echt snel! Misschien tuniekjes gaan dragen, dat camoufleert wel een beetje Gefeliciteerd trouwens!!!
Gefeliciteerd!!! Ook heb ik al een beetje een buikje,, ik heb gelukkig veel tuniekjes enzo in de kast liggen, moet op moment maar geen strakke truitjes aan doen. Hoe voel je je verder?
Ja super gelukkig haha.. Had afgelopen weekend iets last van mijn rug maar met dit resultaat is dat ook niet zo vreemd. Voor de rest helemaal geen kwaaltjes! Hoe voel jij je?
Gefeliciteerd. Bij mij was het ook snel zichtbaar. Ondanks dat het mijn 1e kindje wordt. Probeer ervan te genieten en net wat de andere zeggen tuniekjes staan ook erg leuk. Groetjes Sabrina
Heerlijk! Ik ben ontzettend moe! Als ik maar een beetje bezig blijf gaat het wel maar als ik me er aan toegeef kan ik de hele dag wel slapen! Ga je je ook opgeven voor moeders voor moeders?? En klets je ook gezellig bij de februari mama's 2011? Staat bij bevallingslijst