harttonen

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Fayy, 30 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fayy

Fayy Niet meer actief

hallo meiden,

op mijn afspraken kaartje van de verloskundige staan allemaal dingentjes en daaronder staat ook harttonen en zwschap in weken etc.
    nou staat er bij zws in weken "?" ze had m al ingevuld voor ze de echo deed toen we in gesprek waren ze zei laten we eerst de echo doen dan kunnen we m verder invullen.
    bij harttonen staat EO met een kruisje in de O wat betekend dit? het is denk van de baby of niet? was gewoon even benieuwd :D

2. Fayy

Fayy Niet meer actief

is er iemand die mij kan helpen?? :)

3. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Ik denk dat je dit toch even aan je eigen vk moet vragen. Hier zetten ze alleen maar een + bij harttonen.
    Dat vraagteken is ze vast gewoon vergeten denk ik.

4. Fayy

Fayy Niet meer actief

ja stond ook een + maar ja dat was niet t enige dus ben benieuwd! ik heb het hier op t forum bij de verloskundige ook eens gevraagd, ben benieuwd :p

5. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Zoiezo denk ik dat het vraagteken bij het aantal weken betekend dat ze pas na de termijnecho echt weken gaan invullen om verwarring te voorkomen?
    Die harttonen weet ik niet, vraag het anders aan je eigen vk! Vindt ze waarschijnlijk heel normaal.

6. Fayy

Fayy Niet meer actief

dat is miss ook zo hoor!! ach moet 19 juli weer heen is redelijk dichtbij in de buurt al :D.
    en die harttonen ga ik eens voor bellen als ik van de verloskundige op de site geen antwoord krijg :p ben benieuwd,
    maar ze zei wel bij de echo van zie je dit soort van knipperlichtje? dat is het hartje.. dus hij klopte wel maar ben zo benieuwd wat t betekende dat wat ze neerschreef :p

7. Marilou

Marilou Actief lid

16 apr 2010
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    EO is echoscopisch onderzoek en een + betekent dat ze het hartje heeft zien kloppen op echo!

8. Fayy

Fayy Niet meer actief

TOFFFFF!!! dus toch een goed teken dat daar stond hih i.
    echt heel reg bedankt :) ik maar zoeken en doen :D jeej:D dankje dankje:D:D

Deel Deze Pagina