Mijn dochtertje van ruim 8 weken is dol op haar flesjes en dus ook op haar spuugdoekje, want dan komt er een flesje aan. Nu denkt ze bij het aankleden als er dingen over haar hoofd gaan, en ze dus stof in de buurt van haar mond voelt, ook dat er eten aan komt. Als dat dan niet gebeurt gaat ze helemaal over de rooie. Zo zielig! Dit heeft niks met honger te maken, want ze doet het ook als ze net gegeten heeft. Iemand een tip? Want zo is het aankleden echt niet leuk meer, zowel voor haar als voor mij.
Ja dat doe ik ook wel eens, maar dan gaat ze natuurlijk helemaal hard huilen want dan heeft ze echt honger Bovendien moet ze natuurlijk ook wel eens een jas aan ofzo als ze naar buiten gaat... Maar hebben niet meer babies hier last van? Of is die van mij wel een hele hongerwolf ?
misschien kan je tussendoor bij het spelen af en toe een ander stukje stof een beetje bij haar gezichtje houden zodat ze daar een beetje aan went. ook deed ik bij het aankleden extra vrolijk,gezellig kletsen of zingen en veel lachen,mijn zoontje vind het heerlijk dat getut en ja ze moet er toch aan wennen hoor,maar kan me voorstellen dat je het zielig vind ja