2-7 heb ik mijn laatste pil gehad maar ik werd 5-7 ongesteld. Welke datum moet ik nu aanhouden als 1e cyclus dag? Of zou mijn eerste cyclus toch heel anders zijn door ontpillen? Ik wil graag mijn cyclussen bij gaan houden en zien of ik een eisprong zou kunnen vinden, vandaar de vraag.
Cd dag 1 is de eerste dag dat je helderrood bloedverlies hebt. Nu heb je nog een onttrekkingsbloeding van de pil
Dan was ik van mijn jongste zoon zwanger zonder cyclus? Haha Toen heb ik ook alleen een ontrekkingsbloeding gehad, waardoor ook de uitgerekende datum lastig was te berekenen. Ik ga maar gewoon ervan uit dat deze maand sowieso niet klopt. Zou het wel zin hebben om deze maand ovulatietesten te doen om te zien wanneer m'n eisprong ongeveer is? Kan volgende maand (sowieso als je al niet regelmatig bent) heel anders zijn.
Dat klopt inderdaad,de vorige keer toen je zwanger raakte had je nog geen cyclus. Je hebt nu je onttrekkingsbloeding gehad,en vanaf de volgende bloeding is het je eerste menstruatie,waarvan de 1e dag dan cd 1 is.De vorige keer had je een eisprong voor je eerste menstruatie,daarvan ben zwanger geraakt.Maar ook dat is niet altijd zo,er zijn er genoeg die na pilstop geen eisprong krijgen voor hun eerste menstruatie.En dat dat de vorige keer zo was zegt helaas ook niets over deze keer.Kortom,even wachten nog maar.
Dank je wel... de eerste was ook niet in de eerste rondes raak, dus ik weet dat het niet vanzelf sprekend is.