beweeglijkheid kindje en zwangerschapsdiabetes

Discussion in 'Gezondheid' started by MM1981, Jan 6, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MM1981

MM1981 Bekend lid

Dec 30, 2010
    668
    0
    0
    Dames,
    Even een ervaringsvraag.

Ik ben nu ruim 25 weken zwanger. Ik heb een zeer beweeglijk kindje. Met name 's nachts werd mijn buik flink verbouwd met harde trappen. Nu is afgelopen week zwangerschapsdiabetes bij mij geconstateerd. Nu zei de gynaecoloog dat die zeer actieve beweeglijkheid ook heel goed kon door de glucosewaarden in mijn bloed.

Hebben jullie door het volgen van het dieet het idee gekregen dat jullie kindje rustiger is geworden in de buik?

Groeten, MM

2. Annemieke82

Annemieke82 Actief lid

Mar 15, 2010
    158
    0
    0
    Zeeland
    Ik heb zojuist te horen gekregen dat ik zwangerschapsdiabetes heb en mijn baby is ook ontzettend druk. Ik weet niet wat er gebeurt na een dieet, omdat ik het net weet, maar ben wel zeer benieuwd!

Liefs

3. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

Apr 8, 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    #3 jennifer24, Jan 6, 2012
    Last edited: Jan 6, 2012
    bij mij is op 22 december zwangerschapsdiabetes vastgesteld en ook ik had en heb een heel druk kind, ik volg mijn dieet maar mijn kindje blijft druk. Ook ik vroeg mij wel eens af of het drukke door de suiker kwam maar denk nu toch echt van niet aangezien ik een stuk minder suikers en koolhydraten binnen krijg en op bapaalde momneten van de dag nog steeds een flink stampertje in mijn buik heb.
    groetjes jennifer

4. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

Feb 26, 2009
    6,291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Mijn eerste was erg druk en deze ook weer, maar ik heb geen zw diabetes gehad hoor! Kan ook gewoon een lekker beweeglijk kindje zijn.

5. MM1981

MM1981 Bekend lid

Dec 30, 2010
    668
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties.

Ik was vanochtend een beetje geschrokken, omdat ik 'm niet voelde trappen. Met wat schudden kwam ie ook niet op gang. Maar ik heb inmiddels begrepen dat dat dus inderdaad te maken kan hebben met mijn veranderde eten.

Vanmiddag was ie wel weer gezellig aan het rondschoppen... :D

Share This Page