bedrust of pittige zwangerschappen - lotgenoten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Anneke111, 8 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anneke111

Anneke111 Actief lid

11 dec 2014
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben op zoek naar dames in gelijke situaties om te kletsen. Ik merk dat ik soms behoefte heb om gewoon even mijn verhaal kwijt te kunnen en ik wil ook niet te veel mopperen tegen mensen in mijn omgeving. Ik ben ongelofelijk dankbaar voor dit tweede wondertje en het voelt dan ook snel "ondankbaar" als ik mopper. Maar dit kindje is zo gewenst!

Ik heb een chronische aandoening waardoor mijn gewrichten snel uit de kom gaan en ik veel pijn heb. Ik zit hierdoor normaal gesproken buitenshuis in rolstoel, maar kan normaal gesproken best korte stukjes lopen. Ik red me buiten de zwangerschappen om zelf met de dagelijkse dingen. Maar door de zwangerschap ben ik nog weker geworden en gaan mijn gewrichten nog sneller uit de kom en ik probeer ook zo min mogelijk zware pijnstillers te gebruiken dus daardoor dubbelop extra pijn. Hierdoor ben ik vanaf dag 1 extra beperkt in mijn zwangerschap en vanaf week 14 lig ik echt volledig plat. Ik kan ongeveer 2-3 minuten per uur zitten tussen het liggen door en soms is dat zelfs niet haalbaar. Dit is geen verrassing, mijn eerste zwangerschap verliep ook zo. We hebben gelukkig groot vangnet en daarmee redden we ons, ik heb dagelijks hulp van mensen in mijn omgeving. Ondertussen geniet ik ook echt wel van het getrappel in mijn buik. Maar ik ervaar zwanger zijn natuurlijk wel iets anders dan de gemiddelde zwangere. Ik zoek daarom dames die ook een pittige zwangerschap hebben en willen kletsen. Dit hoeft zeker geen klaagzang te zijn maar af en toe is het wel fijn als je gewoon even kan mopperen en dat de ander dit begrijpt...

2. MWW

MWW Bekend lid

20 jul 2012
    543
    560
    93
    NULL
    NULL
    Hi anneke,

Ik stuur je even een pb!

3. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Herkenbaar. Maar ik ben niet zo van het pb-en, ik lees het en als ik niet meteen kan reageren dan vergeet ik het soms. Niet leuk natuurlijk.
    Is whatsappen een idee? Een groepje wellicht?

4. MWW

MWW Bekend lid

20 jul 2012
    543
    560
    93
    NULL
    NULL
    Ben ook niet perse van de pb. Maar had niet direct de behoefte om mn medische doopceel te lichten hier in t algemene forum;)

5. Anneke111

Anneke111 Actief lid

11 dec 2014
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk dat jullie reageren dames!! Ik heb MWW al even pb terug gestuurd. Maar het lijkt me leuk om samen ervaringen uit te wisselen buiten het openbare gedeelte om. Dat praat toch wat prettiger.
    We kunnen een besloten clubje openen, een geheim fb groepje of whatsapp. Ik sta voor alles open. Wat vinden jullie prettig? Voor langere teksten is geheim fb groepje misschien het fijnste?

Wat bijzonder, we zitten ook nog dichtbij elkaar qua termijn ook.

6. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Whatsapp of fb vind ik allebei prima :)

7. Anneke111

Anneke111 Actief lid

11 dec 2014
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    MWW heb jij fb?

8. Anneke111

Anneke111 Actief lid

11 dec 2014
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ondertussen fb naam van MWW en ga haar toevoegen proberen geheim groepje aan te maken. Wil je mij een pb sturen met jouw naam username? Dan voeg ik je ook even toe.

9. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    jazeker :)

Deel Deze Pagina