Te straks gehecht (15 maanden geleden)

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door fidel2010, 24 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Hoi

Ik had de vraag ookal aan andere dames in het algemeen gesteld toen ik bedacht dat ik de vraag hier ook kon stellen

Ik ben 15 maanden geleden bevallen met een knip en een scheur, gehecht, goed genezen, geen klachten aan gehad.

Echter heb ik het idee dat ik een soort afdakje nu voor de "ingang" heb, net alsof de huid wat verder is uitgezakt als voortijd. Daarbij bij de penertratie tijdens de sex, heb ik het gevoel dat de huid te strak staat, wat het vrijen erg ongemakkelijk maakt

Ik heb al met de ha gebelt, helaas heeft deze vakantie ( mannelijke vervanger) maar nu is mijn vraag

Kan dit dat de huis nu te strak staat, wat kan daar aan gedaan worden? En wat zijn verdere consequenties ( wordt het ingeknipt) herstel hoe zit dit met een volgende bevalling?

Alvast bedankt groetjes fidel

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Fidel,

het kan inderdaad wel eens gebeuren dat het te strak is geworden en dat je er last van hebt. Je zou eens kunnen proberen het regelmatig met bv bio-oil te masseren. Het is litteken weefsel en het kan daar wat soepeler van worden. Mocht het niet overgaan en de gemeenschap blijft wat onaangenaam daardoor zou ik de huisarts inderdaad bellen. Die kan je doorsturen naar de gyn om te zien of er iets an gedaan kan worden. Voor een volgende bevalling zal het geen probleem zijn; het zal dan misschien wat sneller scheuren op die plek, maar dan kan het wellicht juist ook weer goed gehecht worden.

Groeten Brigitte

Deel Deze Pagina