De vraag zegt het al, vroeg me af of er nog meer dames zijn die er in juli voor willen gaan. Leek me leuk om samen te kletsen tot die tijd. Wij gaan voor onze 3de in juli.
Jaa.... hier hier!! Wij zijn al een jaar gestopt met de pil omdat ik er erge stemmingswisselingen door had en we toch "binnenkort" aan gezinsuitbreiding wilden beginnen. Had gelezen dat het dan wel handig zou zijn te ontpillen. Dus zo gezegd, zo gedaan. Nu een jaar verder en besloten dat we er in juli voor gaan. Dan is er hier rust in huis zodat we van het hele gebeuren echt kunnen gaan genieten. Is ons eerste kindje, we zijn getrouwd, ik ben 23 en mijn man bijna 26. Ben nu ook erg benieuwd naar jou
Wat spannend zeg! Wij willen er in November voor gaan. Duurt dus nog even. Ik ben 25 en mijn vriend is 29.
Bij ons duurt het ook niet al te lang meer. Ben nu 2 maanden gestopt met de pil. Wacht nog tot mijn vriend groen licht geeft.. We gaan volgend jaar trouwen. Ik ben 23 en vriend is 26.
Wat leuk dat er meer meiden zijn die nog even moeten wachten voor ze ervoor kunnen gaan. Vinden jullie het wachten ook zo moeilijk?? Ik in ieder geval wel haha. Aankomend weekend moet ik ongesteld worden, dan nog een cyclus wachten en dan kan de anticonceptie de deur uit Zoals gezegd gaan wij voor onze 3de, onze oudste is ruim 3,5 en onze jongste is bijna 1,5 jaar. Ik ben 27 jaar en vriendlief is 29 jaar oud. Wij hebben bewust nog even gewacht voor we ervoor gingen, daar het bij mijn 1ste in ene keer raak was en ik bij beide zwangerschappen ontzettend ziek ben geweest de eerste 15 weken. Beide keren heeft het tot een ziekenhuis bezoek geleid. Wij gaan in Juli op vakantie, wilde niet weer het risico lopen, dat de vakantie afgezegd moet worden, was 2 jaar geleden het geval.
Wij gaan vanaf juli ook voor een derde, over twee weken gaat mijn spiraaltje eruit, en dan maar zien wanneer het raak zal zijn, bij de eerste heeft het ruim een jaar geduurd, bij de tweede maar 3maanden dus ik ben benieuwd!
@tamjedebamje Ja wachten is moeilijk maar wij gaan eerst nog een reis maken in Oktober dus vandaar dat wij er in November voor gaan. Als er een kindje mag komen worden de verre reizen toch wat lastiger. Wij gaan trouwens voor de eerste.
Ik hoop hier stiekem dat het na deze aankomende eisprong gelijk prijs is maar anders zit in misschien ook wel in de juli groep! Succes alvast! x
Hey meiden. Wij gaan eind juli begin augustus voor de 1e. (na onze vakantie) Ik ben 26 en mijn vriend 31. We wilden eerst wachten tot we een gezinswoning konden kopen want we wonen nu in een gezellig huisje van ongeveer 45m. Vanwege overname bedrijf krijgen we de eerste 3 jaar geen hypotheek maar waren toch van plan om toch maar te wachten. Ik wilde namelijk alles perfect doen en daar hoort een groter huis bij. Tot ik een paar maanden geleden met mijn neus op de feiten werd gedrukt dat het leven niet te plannen is en het ook zo maar had kunnen zijn dat we überhaupt geen kinderen hadden kunnen krijgen. Dus het zal niet ideaal zijn tijdelijk in een klein huisje maar om daar nu je toekomst door te laten beïnvloeden? Voorlopig eerst nog even lekker lezen op het forum en heeeel veeeel informatie opdoen
Jaa wij ook! Ik ben begin mei gestopt met de pil en druk aan het klussen, hopen zo snel mogelijk zwanger te raken!!
Wij willen ook gaan voor de tweede, zal eind juli zijn ongeveer. Heb nu nog anderhalve strip pillen en die willen we eerst opmaken. We hebben een zoontje van nu 9,5 maand, en zal tegen de tijd dat we aan de klus gaan, nog net geen jaar zijn. Het is misschien wat snel achter elkaar maar we willen dat onze kindertjes niet veel in leeftijd schelen en mijn vriend wil ook geen 'oude' vader zijn (hij wordt deze maand 34, ik ben 22) dus willen niet te lang wachten. Want nu is 34 natuurlijk niet té oud voor een kindje maar we gaan er vanuit dat we niet weer in één keer zwanger zullen zijn. Stel dat je er 3 jaar vooruit moet trekken, dan is ie al 37 dus dan wordt het alweer een ander verhaal.
Ik ben deze maand gestopt met de pil, wacht nu op me ontrekkingbloeding wat vaak wel 1,5 week op zich laat wachten en daarna willen wij ervoor gaan. Zal dus ook iets van juli zijn dat wij beginnen met onze eerste ronde! Vind het zoooooo spannend!
@Bloem89 Wat spannend! Ik heb net mijn onttrekkingsbloeding gehad nadat ik gestopt ben met de pil op 28 mei. Ronde 1 kan dus van start gaan. Ik word helemaal hyper als ik op dit forum alle verhalen lees, wil ineens zo graag een kindje. Wij zijn inmiddels 2 jaar getrouwd en al 11 jaar bij elkaar. Omdat ik nog met een opleiding bezig ben hebben we gewacht met kinderen maar nu ik in het laatste jaar zit gaan we ervoor. Ben jij al lang samen met je man/vriend? Ik hoop voor ons allebei dat het snel raak is . Ronde 1, eerste kindje.
Ik ben afgelopen vrijdag bij de huisarts geweest, om het spiraaltje te verwijderen. Echter kon de man hem niet vinden, dus ben ik doorgestuurd naar de gynaecoloog. Daar kan ik as maandag al terecht. Ben wel eens benieuwd. Had wel al vaker gehoord dat ze de touwtjes te kort konden knippen, maar mijn huisarts kon niet eens touwtjes voelen. Waarna me werd gevraagd of ik hem wel had laten zetten? Ja anders had ik nu toch niet gekomen om hem te laten verwijderen? Ben benieuwd maandag!
Oh spannend Leona. Ik laat mijn spiraaltje weghalen na de vakantie (dat is half augustus maar ik doe lekker hier met jullie mee) Ben benieuwd hoe het daarna verloopt en hoe snel je weer een normale cyclus hebt. Lees hier namelijk heel erg veel over ontpillen enzo. Mijn vriend voelt tijdens de sex de touwtjes soms. Hoop dat ze hem bij mij er dan zo uit kunnen halen. Succes maandag!
Hallo allemaal, Wij gaan ook in juli aan de klus voor onze tweede. Moet volgend weekend ongi worden en dan gaan we ervoor. Van de eerste eerste ronde raak, werd helaas mk:x. Na de mk direct weer zwanger van onze mooie meid. Wel spannend of t nu weer zo snel gaat...
Hallo, Wij willen ook graag een kindje. Ik ben (al) 32 jaar. Hopelijk gaat het lukken. Volgende week zondag of maandag is de eisprong. Spannend!!! Succes allemaal.
Ook wij gaan in juli voor een 2e. Nog 1x ongie hoop ik eind deze maand. Bij ons is de eerste net zo gegaan als bij wimjo dus ben ook benieuwd of het nu weer zo snel gaat.