Hoi dames. M'n mobiel zit barstensvol en ik ben hem leger aan het maken. Iemand die mij kan vertellen wat er met cache geheugen bedoeld wordt?? En of ik deze bestanden kan wissen zonder dat het nare consequenties heeft voor de werking van m'n telefoon??
Ja hoor, kan je gewoon legen..."in het cache-geheugen wordt alles opgeslagen van de sites die je bezoekt en apps die je opent. Ook de cookies van iedere site krijgen een plek op je telefoon, net als de zoekgeschiedenis. Allemaal stukjes data die ruimte innemen en waar je best zonder kunt."
Het liefst zou ik ook tig voorgeprogrammeerde apps willen verwijderen, ik doe er niks mee. Maar ben er nog niet achter hoe ik dat kan doen...
Bij een Android toestel kun je die apps vaak uitschakelen. Dan worden de apps terug gezet naar fabrieksinstellingen en nemen ze op die manier een stuk minder ruimte in.
Je zou een miccro-sd-kaartje kunnen kopen en app die je geïnstalleerd hebt daar naar verplaatsen, scheelt in ruimte. Het opslaan van je foto's op hetzelfde kaartje kan ook schelen: How to store photos/videos on sd card instead of my internal phone storage [Solved] - SD Card - Android Smartphones