heftig dr pil

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by charliebradbury, Dec 26, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. charliebradbury

charliebradbury Bekend lid

Oct 14, 2013
    986
    54
    28
    #1 charliebradbury, Dec 26, 2013
    Last edited by a moderator: Dec 26, 2013
    Jeetje wat erg...dat meisje denkt echt dat ze kindje is verloren en dat ze zwanger is geweest.....heftig....

2. tresje

tresje Fanatiek lid

Jun 13, 2011
    2,414
    0
    36
    grappige titel :)

3. Emo

Emo Fanatiek lid

Nov 6, 2013
    1,855
    1
    36
    Female
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Ik vond het ook heftig. Had het overigens al eerder gezien, en het meisje komt bij mij over alsof ze niet helemaal ok is.

4. novaa

novaa Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,286
    0
    36
    Had de aflevering al een keer eerder gezien. Fijn dat ze geholpen wilde worden want er was iets niet goed met haar. Denk maar aan een psychische stoornis of iets.

5. MommyA

MommyA Fanatiek lid

Oct 11, 2010
    1,016
    0
    36
    Ik heb het ook gezien. Erg hoor. Al vraag ik me af of ze écht denkt dat ze zwanger is geweest en dat er een foetus op de echo was gezien of dat ze gewoon voelde dat ze geen kant meer op kon, maar niet wou toegeven en daarom bleef volhouden. Dat laatste dacht ik eerder eigenlijk.

Vond het frustrerend naar te kijken.

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    Ik denk dat ze oprecht der eigen leugens geloofd en dus psychisch niet in orde is. De waarheid en fantasie door elkaar haalt en dus echt denkt dat ze een kind heeft verloren en daar ook om rouwt. Ik geloof niet dat omdat ze geen weg meer terug kan ze maar blijft liegen. Volgens zichzelf liegt ze niet . Ze zal echt gerichte therapie moeten krijgen om tot het besef te komen dat ze echt geen kind heeft gehad

Share This Page