band is nooit super geweest ,maar zo erg had ik nooit verwacht dat ze zou doen haar kindjes zijn hier een weekend geweest en hadden mij een aantal dingen verteld over haar nieuwe partner ,heb dat tegen haar gezegd maar ze trekt partij voor hem een dag later is de zever begonnen
"grote/volwassen" zus is er 35 ,mijn vriend heeft met haar proberen te praten maar dan begon ze nog meer te stoken ,zeggen dat ik enkel bij hem ben voor zn huis ,dat ik expres zwanger ben geraakt enz... in volle huilbui naar mn moeder gebeld en daarna belde mn tante op ,weet gewoon ni wa gedaan
ze klaagden dat mn zus haar nieuwe partner hen slaagt en continu tegen hen roept ,kan er ni aan doen maar tegen een kind van 10 en 6 beginnen als man van 32 is laag . heb haar gezegd dat ze dat in t oog moest houden want dat dat niet kan . 24uur later zijn de smssen begonnen.
Mijn zus heeft nogal een speciaal karaktertje ,kon het ook nooit hebben dat ik goed bevriend met iemand was ,had ook de neiging om mij op famillie feestjes belachelijk te maken . Maar nu is ze echt wel een stapje te ver gegaan in mijn ogen .
Wat een ellende! Ik zou alle contact voorlopig even verbreken! Hier een schoonzusje die ook altijd jaloers is, en bij mijn eerste zwangerchap ook heel veel dingen heeft gezegd uit het niets; dat haar en mijn mans moedervast blijer zou zijn als zij zwanger was, dat zij eerder zwanger had willen worden, dat we mazzel hadden dat ik zo snel zwanger was, bij haar zou t vast langer duren... Wat een geluk, mijn kindje overleed,en die daarna ook! 5dagen na de begrafenis belde ze dat zij het ook gingen proberen, het heeft 3 maanden geduurd tot haar cyclus op gang kwam, toen zij (meteen) zwanger was heeft ze t zelfs gepresteed te zeggen dat ik jaloers was, dat zij iets had wat ik niet had! Ik heb tijdelijk alle contact verbroken! Later besefte ik me dat haar kindje er niets aan kon doen, en dus weer contact opgebouwd! Zij en haar vriend zijn nu uit elkaar, vlak voor ik zou bevallen ging t mis! Laatst hadden we t over een eventuele vierde, daar mag ik het niet over hebben, want het is pijnlijk voor haar dat zij die keus niet meer heeft! Je hebt gewoon ziekelijk jaloerse mensen, heel vervelend, maar ik zou stoppen daar nergie in te steken! Geniet zoveel mogelijk van je zwangerschap! Her loss toch??
zo erg om te horen ik heb met mijn ex 4jaar geprobeert ,met mijn nieuwe vriend was het metteen raak snap gewoon niet hoe je iemand zulke dingen kunt toewensen heb haar nu geblockt langst alle wegen en 11april ga ik mijn ventje nog eens bewonderen
Zou het daarom zijn dat ze zo doet? Dat ze je als het ware ' terug wil pakken' ? Snap jouw opmerkingen naar haar heel goed hoor, je moet toch voor de kinderen opkomen! Maar als iemand anders zich ' bemoeit' met kinderen van een ander, kan de ander zich wel eens flink aangevallen voelen. Ms voelde je zus het zo, en is ze gewoon puur door woede geflipt? Zijn rare dingen om te doen hoor..zou haar gewoon er naar vragen waar het vandaan komt. Zo te lezen kan je wel gewoon alles tegen haar zeggen. SUcses, lijkt me echt heel vervelend dit.