De koeka vind ik mooi, de wafeldeken in rood roze maar is uit de collectie.. Rose, cerise voor in de plaats, beduidend minder Andere mooie opties? Liever geen wol en wel dat ze mooi blijven in de was. Iemand de online tip?
Ik heb een deken van het merk Baby's only, blijft mooi in de was Baby's only ledikantdeken bloem - Ledikantdekens - Slapen
Ik heb de rood/roze Koeka deken op verschillende site's nog voorbij zien komen hoor Zoek je voor de wieg of het ledikant?
Ik weet niet of ik de site's hier mag noemen waar ik ze heb gezien... (Anders wordt mijn berichtje wel verwijderd neem ik aan Voor wiegdeken: Jutenjuul Villa-uk (beide in de aanbieding) Voor ledikantdeken: Themacompany Daar zijn ze nog te koop
Helaas enkel in wieg formaat nog... Inzoet de rood roze variant in ledikant formaat.. Heb nog hoop op marktplaats...
Ik had het in mijn vorige berichtje ook gezet, misschien heb je er over heen gelezen Maar de ledikantdeken kun je nog kopen bij Thema Company | De one-stop-shop voor cadeaus
ik had er niet over heen gelezen helaas... het gaat mij om de dubbele wafeldeken.. dus twee dekens, een rode en een roze.. en die hebben ze dus juist niet volgens mij..
Ow excuus! Die heb ik nu ook gekocht maar de kleuren zijn inderdaad niet echt heel flitsend... Als ik nog een tegen kom laat ik het je weten! Ik ben er dus een tegen gekomen [Ledikant deken (wafel) dubbel Amsterdam Koeka - Ledikantdekens - Dekens - Koeka | Babyhuis Casita Ik hoop dat je dit de goede is Je kunt hier nog red/fuchsia aanklikken...
Ja is ook zo Ik heb hem op een andere site besteld met 15% korting... Maar ik kan je nog niks over de kwaliteit vertellen want ik heb hem nog niet binnen. Al hoor je wel hele goede verhalen over de kwaliteit!
Wat een fijne tips! Ik vind het zo raar dat je bij Koeka zelf verzendkosten moet betalen en bij bv uk villa niet, terwijl je daar dezelfde artikelen van Koeka kunt bestellen, Dat ga ik dus doen.
Ik heb de deken (en nog wat spulletjes) op kidsrebellion gekocht. Daar krijg je nu tot eind mei 15% korting op alles. Omdat de deken daar zoiezo 'maar' 66,95 kost moest ik nu iets van 56,- voor de deken betalen Zonder verzendkosten... Dat vond ik wel een mooi koopje Bunchy: Ik heb mijn best gedaan met googlen voor je Maar ik kan inderdaad niets met korting vinden...
Je moet bij kortingscode 7361 invullen Staat in een klein bruin balkje boven elk product. Volgens mij gaat het best snel want ik heb gister de antraciet/licht grijze deken besteld en die kan ik nu al niet meer vinden... Succes!
Ik de deken voor ledikant in rood roze besteld en betaald krijg ik net mail dat decideren in deze kleurencombinatie niet verkrijgbaar is... Wie o wie kan me helpen?
Wat jammer! Ik kan m ook zo snel niet vinden, maar kan je wel vertellen dat Koeka heel mooi blijft. Heb zo ongeveer alle textiel ervan