Ons tweede kindje is op komst en we zijn aan het kijken naar een Tripp Trapp. We hebben de New Bornset al gekocht via Babydump voor de helft van het geld. MAAR .... Nu willen we deze natuurlijk op een stoel monteren, en de plastic babyset moet er ook op kunnen. Nu hoorde ik van een vriendin dat de nieuwere modellen geen uitsparingen meer hebben in de stoel. Hier kan allebeid op. Ook heb ik gelezen dat modellen na 2003 geschikt zijn voor de newbornset en de babyset. Hoe weet ik via MP aan de hand van de foto of het een nieuw of een oud model is? En voor hoeveel waren de stoelen de afgelopen Mazzel Mamadagen bij Prenatal in de aanbieding? Weet iemand dit? En wanneer zijn de volgende MMD? Bedankt!
Dat is nog wel een schappelijke prijs ... Krijg in december nog vvv bonnen twv 70 euro dus dat zou helemaal mooi zijn! Maar de mama mazzeldagen zijn pas eind maart weer gok ik? Dan is mijn UD ...
Heb je de tripp trap die je nu hebt staan wel nieuw gekocht? Wij hebben hetzelfde aan de gang. Kwam er gister achter, toen ik ook die Newborn set wilde kopen, dat de kleur die we hebben voor ons eerste kindje niet meer geleverd wordt. Dus moest ik ook naar marktplaats uitwijken. Maar mijn plan: degene die ik al heb (gekocht in 2011, daar kan de Newborn op en het babyzitje wat we toch al hebben. Dus dan is de stoel die we al hadden straks voor de baby (want alles past) en is de stoel van marktplaats voor de oudste, omdat hij geen hulpstukken meer nodig heeft!
Via de site van stokke kom je achter de productiecode voor de nieuwe stoelen... Je zou de verkopende partij kunnen vragen een foto te maken van het productienr.... Alle onderdelen via mp kopen, scheel hoop geld! Wij hebben nu een kunstoffen playtray erbij gekocht omdst we toch willen dat ie een eigen tafeltje heeft...
Prenatal. Mazzaldagen waren 135 euro muv wit en naturel gewoon de normale prijs... Maar als prenatal mazzeldagen doet, doet babydump ook vor die prijs en ws ook alle kleuren....
Wij hebben er ook 1 op mp gekocht. Ik heb gewoon gevraagd of ze de stoel na 2003 hebben gekocht. Ik heb uiteindelijk een stoel gevonden voor 70 euro en ziet er nog als nieuw uit.
Als ik het goed heb begint het productienummer met een 3 als de stoelen van NA 2003 zijn! Dit nummer kan je vinden onderaan de stoel (balkje overdwars van de stoel). Dit alles is ook op de site van Stokke terug te vinden .
We hebben nog geen tripp trapp Willen m denk ik rond de mama mazzel dagen gaan kopen in maart. Kan vast en zeker via internet, mijn vvv bonnen wil ik ervoor gaan inleveren die ik nog krijg, dus dat scheelt ook weer 70 euro. Ik dacht misschien is het van buitenaf te zien op de foto of het een nieuw of oud model is. Dat van het serienummer had ik al gevonden, maar sommige verkopers regaeren gewoonweg niet op mailtjes
Jippie!! Waarschijnlijk een Tripp Trapp gescoord via mp uit 2006 Hier passen de newbornset en de babyset op. Scheelt weer 150 euro