Hoe kan je het beste een baby vervoeren op de fiets? Mijn zoon is 3 maar zal voorlopig echt nog niet gaan fietsen (heeft net pas de loopfiets uitgevonden) en nu ben ik dus een beetje opzoek naar andere mogelijkheden. En vanaf wanneer kan je een baby vervoeren op de fiets? Het zal enkel zijn voor tussen de middag als ik mijn dochter ophaal. Sochtends en smiddags wandelen we, maar tussen de middag is de tijd te kort. Als er geen echt veilige methode bestaat dan zal ze moeten overblijven voor een bepaalde tijd, maar als dat niet hoeft, dan liever niet want thuis eet ze beter.
Baby mee van steco? Wij hebben een bakfiets waar we dl vanaf +- 3 maanden in meenamen (met maxi cosi houder en maxi cosi)
Ik ben bang dat ik de bagagedrager echt nog een tijd nodig heb voor zoontje. Babymee gaat hem dan niet worden. Denk idd dat een fietskar de beste oplossing gaat zijn hier.
Beste Sparky, Zodra je kindje zelfstandig vanuit kruiphouding kan gaan zitten (gemiddeld kunnen kinderen dit tussen 9 en 12 maanden) kan hij worden vervoerd in een fietszitje voorop de fiets. Kan je baby nog niet zelfstandig zitten? Kies dan inderdaad voor een fietskar of bakfiets. Bevestig daarin een babyautostoeltje of babyschelp, het liefst tegen de rijrichting in. Lees hier meer. Groet, Annet - VeiligheidNL
Hier ook fietskar met de maxicosi erin. Voordeel is ook dat als je jongste kan zitten, ze er met z'n tweeën in kunnen zitten. Heel handig als het regent.
Ik wilde ook de babymee van Steco opperen, maar je hebt nog een kleuter die achterop moet.. Dan inderdaad een fietskar, zie eigenlijk weinig opties Baby kan niet op een andere manier mee, dus zal dan wel bijna in de fietskar 'moeten' Ik gebruik ook de babymee, echt ideaal!