Hoi allemaal, Mijn vriendin is over ruim 4 weekjes uitgerekend. Ze krijgt een jongetje en heeft een Dikkie Dik kamer. Nu leek het mij leuk om iets anders te geven dan kleertjes. Van Dikkie Dik heeft ze al een aantal knuffels, een muziekdingetje en boekjes. Het leek mij heel leuk om iets te hebben als bijvoorbeeld een omslagdoek. Het hoeft niet perse tweedehands te zijn hoor (liever niet zelfs) maar weten jullie of en zoja waar die te koop zijn? Of heeft er iemand anders nog een origineel idee voor een Dikkie Dik kadootje?! (Of iets anders, geen kleertjes )!
Ik denk niet dat er omslagdoeken van Dikkie Dik verkrijgbaar zijn tenzij je het erop laat borduren. Ik zie online wel heel veel cadeautjes van Dikkie Dik zoals boekjes, rammelaar,knuffeltje etc. Ik zou gewoon een leuk pakketje maken, koop bij Xenos bv een leuk koffertje. Die vul je op met van alles zodat het koffertje open staat. Cellefaan papier eromheen en klaar! Sowieso is een boek ook een leuk kraamcadeau al geef je aan dat ze die al wel heeft.
Ik zie dat je trouwens ook een Dikkie Dik geboortetegel kunt laten maken! En wat ook heel leuk is is een serviesje! Kijk anders even hier Dikkie Dik - persoonlijk kado bij kadowereld.nl
Dankje! Die had ik al wel gezien inderdaad, moet me alleen nog even in de geboortetegel verdiepen. Een omslagdoek met naam erop geborduurdis ook gaaf (ik weet namelijk de naam al (A)). Wat zouden jullie liever krijgen? Een omslagdoek of Dikkie Dik (en andere dingetjes) pakket?
ik denk dikkie dik paket, ik vind een omslag doek heel persoonlijk en die gebruik je vaak kort (tenminste hier maar 4 week) ik zou dan gaan kijken voor dikkie dik slofjes ik heb ook een dikkiedik boekje, dan de versie feest/verjaardag en dan met de naam van mijn dochter erin
Omslagdoek vind ik wel leuk,mn dochter is 16 maanden en gebruik hem nog steeds als ze uit bad komt. En dan idd leuk pakketje maken met badspullen erbij ofzo Ben persoonlijk niet zo van de geboortetegels
ik zou heel blij zijn met een omslagdoek. Er zijn diverse dames op i-net te vinden die op verzoek borduren. Ik heb voor een vriendin een pakket laten maken met waskussenhoes, slabbers, badcape en spuugdoekje.