Vrouwen moeten met meerdere mannen bed induiken

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Wilma, 1 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Vrouwen moeten met meerdere mannen bed induiken

Een Britse professor heeft een opmerkelijke ontdekking gedaan. Volgens Anne Campbel moeten vrouwen namelijk met zoveel mogelijk mannen het bed delen. "Het zou de genetische diversiteit van hun nageslacht bevorderen", zo beweert ze.

Campbell is als professor verbonden aan de universiteit van Durham. Zij deed een onderzoek naar onenightstands onder de Britse bevolking. Hoewel de meeste mannen wel te porren zijn voor een snelle wip zonder ergens aan vast te blijven zitten, heeft meer dan de helft van de vrouwen er achteraf spijt van.

Volgens mevrouw de professor is dit gedrag de dames aangeleerd. "Vrouwen vinden het belangrijk zich te ontfermen over kinderen en trouw te blijven aan hun partner", stelt ze.

Ook zou het volgens Campbell niet slecht zijn om kinderen te krijgen van verschillende mannen. "Biologen hebben recent ontdekt dat vrouwen daar voordeel uit zouden halen. Het zou de genetische diversiteit van het nageslacht verhogen, en als een 'kwaliteitsman' hen zou verlaten, dan zouden ze toch kinderen met goede genen overhouden aan de relatie", luidt haar conclusie. De resultaten van deze studie staan uitvoerig beschreven in het magazine Human Nature.

Bronfok.nl

:-#

2. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Okay.... volgens mij heeft die een klap van de molen gehad... :rolleyes:

3. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Haha moet er niet aan denken om het met meerdere mannen te doen!

4. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    zal het straks aan me vriend laten lezen! :p

(geintje)

5. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ja deze "weteschapper" is denk ik even vergeten dat er sexueel overdraagbare ziektes zijn... EN dat niet elk geslachts verkeer kindjes oplevert.
    Om nog maar niet te spreken van dat er bij sommigen toch echt verliefdheid voor nodig is om uberhaupt seks te willen hebben!

Vind ik dus totale onzin. Volgens meerdere wetenschappelijke onderbouwde meningen is dit niet aangeleerd maar biologisch bepaald. Zodat vrouwen zorgen voor een stabiele omgeving voor het krijgen en opvoeden van kindjes.

Als dit alles waar is zou liefsdes verdriet er niet zijn en scheiden ook niet zo'n groot probleem zijn, toch? :rolleyes:

En nee mannen hebben er idd minder problemen mee...die blijven dan idd ook nergens "aan vast zitten" als er een zwangerschap van komt! DUH!

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.097
    3.879
    113
    Een foto van de desbetreffende professor:

7. hebben ze ook de geestelijk gesteltheid van de kinderen onderzocht?

echt verzonnen door zo'n vieze vent die geen vrouw kan krijgen :)

8. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Pompbediende/Shopmedewerkster
    Laag Soeren
    Puur biologisch gezien kan ik het wel begrijpen, want hoe meer kinderen er komen met verschillende setjes genen, hoe groter de diversiteit en op die manier worden veel chromosomale afwijkingen op de (hele lange) duur de das om gedaan..........

Maar goed, laten wij dames maar gewoon dames blijven he! ;) Ik moet er in ieder geval niet aan dénken! :confused:

Liefs
    Esther

9. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
  10. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
  11. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    :confused: die heeft ze niet allemaal op een rij, ik hou het wel bij 1 man!

12. juist wel. of.. hij probeert dat ze in de rij voor hem staan 8)

13. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    zijn de hoertjes toch goed bezig

14. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ben meer geintereseerd in de geestelijke gesteldheid van deze wetenschapper :)

15. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.097
    3.879
    113
    Volgens mij is het een vrouw, die professor Anne Campbel ;) . Ik denk dat ze een wild leven leidt :) .

16. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ja of dat of ze is lekker hypocriet ;)
    Practise what you preach dr Campbell! ! :p

17. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Nou, eh... Wip voor je leven!

18. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ik denk dat deze prof. voor zichzelf spreekt. Wil gewoon veel sex met verschillende mensen en probeert het zo goed te "lullen".

Deel Deze Pagina