Ik weet niet of er volgers hier zijn van deze serie, maar hij is weer begonnen, vanmorgen de nieuwste aflevering online gekeken, het is het laatste seizoen.
Het is niet hier op tv. In amerika. Je kunt het online ergens kijken of dl-en Ik moet eigenlijk het vorige seizoen nog kijken. Ik vond het niet zo'n leuk begin met hoe-heet-ze-ook-alweer die kwijt was. Was het vorige seizoen leuk?
ik vond het heel erg leuk en nu de 1ste uitzending ook weeer erg gaaf, het komt wel op syfy volgens mij en ik kijk het inderdaad gewoon online, voor de liefhebbers.
Ja kan wel dl, maar wij hebben niet zon beste laptop Hoopte al dat t weer op tv kwam. Vind t steeds leuker worden eigenlijk, man is afgehaakt na seizoen 1
Ik wacht tot seizoen 4 er straks helemaal is en pas dan dl ik hem. Ik kan niet wachten zeker niet na de laatste aflevering van seizoen 3.
Wij kunnen Haven op 13th street kijken nu. Weet alleen niet welk seizoen ze nu hebben Het laatste wat ik zag was de Eerwaarde doodgeschoten en Audrey begon erachter te komen wie ze nou is.
Hi Dobbel, We wachten altijd liever tot een seizoen compleet is. We plannen dan een vrij weekend en kunnen dan het hele seizoen kijken. We hebben een extrerne harde schijf en de kunnen we op de smart tv aansluiten, ideaal.