Havermout recepten

Discussie in 'De lounge' gestart door Suzzert, 30 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saarr

Saarr Actief lid

29 jan 2011
    459
    0
    16

Ff vraagje jij eet volgens mij ook 'clean' en wilt afvallen.. Eet je iedere dag banaan?

2. Metire

Metire Niet meer actief

ik eet grotendeels clean, en ik eet eigenlijk alleen banaan als ik zoiets maak als de koekjes/pannenkoekjes als een 'special treat' :)

3. Cinderellea

Cinderellea Niet meer actief

Ik ontbijt elke ochtend met havermout, aangemaakt met yoghurt (en een klein beetje water om t iets dunner te maken). Ik variër elke dag met wat ik erbij gooi maar een recente favoriet, die niet zo gezond is haha, is havermout met banaan, kaneel en een paar pepernoten, zo lekker!
    Verder gebruik ik veel fruit (bessen, frambozen, aardbei, appel,peer,mango) noten en zaden. kokosmelk/schaafsel vind ik ook echt een aanrader.

4. alamea

alamea Fanatiek lid

15 jan 2013
    1.270
    0
    0
    Ik doe 1 kopje havermout door een groene smoothie, zodat ie vullend genoeg is als lunch, ik drink dan wel een halve liter ervan.

5. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ik ontbijt graag met havermout met heet water, kaneel, lijnzaad en beetje rozijnen. Of havermout, heet water en wat zout of beetje bouillonpoeder.

6. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Qua havermoutpap vind ik het zo lekker:
    Havermout koken in melk, dan geprake banaan even meekoken en schep geraspte kokos erdoor. Héérlijk!

Ik maak ook vaak havermoutkoekjes (met banaan) of havermoutmuffins .

7. Metire

Metire Niet meer actief

ik heb vandaag de havermout uit de oven gemaakt, maar met appel ipv blauwe bessen.. yummm! :D

Deel Deze Pagina