ik eet grotendeels clean, en ik eet eigenlijk alleen banaan als ik zoiets maak als de koekjes/pannenkoekjes als een 'special treat'
Ik ontbijt elke ochtend met havermout, aangemaakt met yoghurt (en een klein beetje water om t iets dunner te maken). Ik variër elke dag met wat ik erbij gooi maar een recente favoriet, die niet zo gezond is haha, is havermout met banaan, kaneel en een paar pepernoten, zo lekker! Verder gebruik ik veel fruit (bessen, frambozen, aardbei, appel,peer,mango) noten en zaden. kokosmelk/schaafsel vind ik ook echt een aanrader.
Ik doe 1 kopje havermout door een groene smoothie, zodat ie vullend genoeg is als lunch, ik drink dan wel een halve liter ervan.
Ik ontbijt graag met havermout met heet water, kaneel, lijnzaad en beetje rozijnen. Of havermout, heet water en wat zout of beetje bouillonpoeder.
Qua havermoutpap vind ik het zo lekker: Havermout koken in melk, dan geprake banaan even meekoken en schep geraspte kokos erdoor. Héérlijk! Ik maak ook vaak havermoutkoekjes (met banaan) of havermoutmuffins .