Hoi hoi, Onze dochter an ruim acht maanden heeft na haar fles van 18.30 uur / 19.00 uur zon last. Dit begint al tijdens de fles, ze kan niet goed boeren,waardoor het dwars blijft zitten. Ze krijst dan alles bij elkaar en houd handen om haar hoofd. Momenteel lopen we er al weer twee uur mee rond. Hebben haar al meerder keren weg gelegd op bed, maar heeft geen zin. Ze krijst het uit en heeft ook echt last. Even voor de duidelijkheid nog, onze dochter zit in een gipsbroek vanwege heup afwijking. Dus het lekker uitbuiken is al moeilijker,maar dit is zo zielig, niet om aan te zien hoeveel last ze heeft. Ze heeft overdag ook wel last na haar flesjes,mar niet zo erg als savonds. Groente en fruit en brood gaat wel goed, vast voedsel dus. Wat zouden we hier aan kunnen doen? Misschien pap geven als laatste voeding, zodat het vaster is? Wie o wie kan ons misschien helpen? Liefs sannie
Wat voor melk geef je haar als ik vragen mag ? Wij hadden namelijk precies het zelfde probleem en gaven mijn zoontje Nutrilon, hier kreeg hij enorm veel krampjes van, we zijn toen over gegaan op Bonbebe en hij heeft daarna nooit meer last gehad van boertjes laten en krampjes. Misschien zoiets proberen ?
Is haar laatste fles veel groter dan de andere flessen? Komt die fles na "gewoon" avondeten waardoor ze misschien al erg vol zit? Over het boeren, misschien stom, maar schud je de fles bij het klaarmaken? Alleen maar roeren en/of ronddraaien scheelt in de (miniscule) luchtbelletjes die in de melk ontstaan, en dus in de lucht die je meisje weer kwijt moet. En als ze bij alle flessen last heeft, moet je idd misschien andere voeding gaan geven, maar daar heb ik geen verstand van.
Hoi hoi, De laatste fles krijgt ze rond 19.00 uur en daarvoor heeft ze om vijf uur groente op. Dus er zit wel wat tijd tussen. Onze dochter krijgt nutramigen in verband met koemelk allergie. Gisteren avond hebben we eens geprobeerd om de laatste fles wat dikker te maken met meergranen pap. Hier kon ze voorheen nooit zo goed van poepen,maar we wilden het toch eens bekijken. Of het toeval is weten we niet,maar het ging gisteravond perfect. Ze dronk haar fles netjes leeg, hebben wel pauzes gehouden en ze heeft helemaal geen last gehad naderhand. Een paar kleine boertjes en ze is lekker gaan slapen. Gelukkig heeft ze vandaag al twee keer gepoept,dus het werkt tot nu toe niet stoppend. Liefs sannie