Ik mijn naam er ook even bij gezet, als dat mag Naam ZP - Naam GameCenter ___________________________________ Kzh - Klijntje86 Bloemmm - FUUN. kirst78 - kirsje1978 Mowtom - Wijappeltjes Yeps - Yeps1979 Yasmin84 - CMR285 SyrianBeauty - SyrianBeauty verrassingsei - flippo! IngiePingie - _IngiePingie_ meril - merilrem moestra - Roelf1en mamma van stef - twinkle773 Olifantje - Djego2008 ientje - ienepien123 vanilla-MarchaNL teigetje78 - teigetje.78 stier11 - gimmick1
Ik ga je ook even toevoegen! Hier over 5 uurtjes de mijn. Ben benieuwd Ben inmiddels voorzien van appels *al weer druk aan het sparen voor de volgende boot*
Iemand nog popcorn in de aanbieding? Moet er nog een stuk of 15 geloof ik... Al wel wat kraampjes leeggekaapt intussen maar moet er dus nog een hoop...
Maar hoe kan je ruilen dan?! Ik heb een paar planken kunnen kopen.. Dat probleem is verholpen Hihi. Oh ja en hoe kan ik vrienden toevoegen Xx
Op de vorige pagina staat een lijst met onze namen op game center. Je kan ons via daar toevoegen. Anders geef je jouw naam en voegen we jou toe
Naam ZP - Naam GameCenter ___________________________________ Kzh - Klijntje86 Bloemmm - FUUN. kirst78 - kirsje1978 Mowtom - Wijappeltjes Yeps - Yeps1979 Yasmin84 - CMR285 SyrianBeauty - SyrianBeauty verrassingsei - flippo! IngiePingie - _IngiePingie_ meril - merilrem moestra - Roelf1en mamma van stef - twinkle773 Olifantje - Djego2008 ientje - ienepien123 vanilla-MarchaNL teigetje78 - teigetje.78 stier11 - gimmick1 Lionne-lionne1980