En ja hoor heb weer ijsjes nodig Wie kan er wat missen of maken?? Oh ja m'n boompjes hebben weer water nodig
Hmmm dan doet het spel weer raar. Je geeft water en als je weer terug gaat dan wordt er weer om water gevraagd
Hee meiden , Ik weet niet precies hoe alles werkt met Hay Day ben nu net in level 16 maar ik heet Blondje200 dus voor de liefhebbers voeg me maar toe En ik hou het hier in de gaten dan kan ik nog dingen oppikken haha. Groetjes !!
Hier nog een verslaafde! Mijn boerderijnaam is Sem's boerderij en account van game center heeft essiee1986. Als jullie me boot willen vullen met wortelsap als jullie het over hebben zou heel fijn zijn
Heb je toegevoegd . Als je me accepteert (kirsje1978) dan kan ik je boot denk ik wel vullen met wortelsap.
Ik heb je geaccepteerd maar zi je nog niet tussen m'n vrienden staan.. Anders kwam ik je plantjes ff water geven
Heb jullie beide ook toegevoegd Gezellig! Sapjes kan ik nog niet helaas. Ben sparende voor de smeltoven *maar dan zou ik eens wat minder uit moeten geven eigenlijks*
Bij mij sta je er wel tussen @charise Thanx voor het water geven Pff ik kan geen enkele boot vullen en dat terwijl mijn schuur overvol zit vermoeiend. Ook het voer krijg ik niet aangesleept. Zou er graag een voermolen bij willen hebben... Heb ondertussen wel veel voer gekocht, maar dat is zo op . Hebben jullie hier nu ook last van of ligt het gewoon aan mij
Overvolle schuren en silos heb ik ook last van, zuur! Mijn beestjes staan ook wel ooit droog maar heb voldoende voor de dingen die ik maak, alleen extra verkoop us er dan niet bij.. Voor de geinteresseerde: paneel en plakband in mn kraampje!
Gerrit die beestjes van ons haha. Nou voer verkoop ik ook echt niet. Ondertussen ben ik op zoek naar 8 planken..... Dus ben nog wel ff zoet zeg maar. Mijn silo is nu zo groot dat ik daar geen last meer van heb dat ie vol zit, mar die schuur zit steeds weer vol, komt geen einde aan volgens mij om die te vergroten