Planken heb ik ook nog geen over.. Iemand nog wortelquiche? Als je er 4 hebt/kwijt wil mag het in mijn schip, maar enkele zijn ook welkom!
ik zou ook wel een extra voedermachine willen hebben! mijn diertjes hebben bijna altijd honger :< voel me een slechte boerin! Ik moet jam hebben, maar weet niet of iemand die machine al heeft? ik heb pompoen taarten! ik zal even je schip vullen
Ogh goedemorgen Zit nog in mijn vorige schip-lading, hahaha! Heb het hierboven even aangepast. Ik zoek inderdaad wortelquiche!
Hallo mensen Is er nog iemand die vrienden met me wil worden? Ben op zoek naar basterdsuiker voor mijn boot. Groetjes Mariska
Wat is je Nick op gamecenter?? En ja hier ook dus een slechte boerin die d'r diertjes honger laat lijden of ze op knappen laat staan haha Die jammachine heb ik nog lang niet. Moet nog een level verder komen en dan moet ik ook nog voldoende geld hebben om hem te kopen. Die ijsjes die willen bij mij niet heel erg vlotten. Heb er witte suiker voor nodig en die heb ik nou juist niet. Dus kan helaas niet helpen met de ijsjes.
ik heb wortels en rietsuiker nodig voor in de boot! over een paar uurtjes is mijn sapmachine klaar, maar vanavond ben ik er niet ga naar de bios dus geen hay day!
Er is iemand zo lief geweest om mijn boot te vullen Dus nu ff rust. Moet voor de komende boot cheesecake, siroop en ijsjes hebben. Dus dat wordt weer hard werken, haha
Oa, nu weet ik weer dat ik je verschillende keren heb geprobeerd toe te voegen, maar dat dat niet gelukt was. Ga het nu nog maar proberen!
Ga het gewoon even proberen. @elsie, volgens mij komt mijn verzoek niet bij jou aan... Snap er niets van