Hoi hoi, ik ben een hele actieve speler van dit spel en verkoop veel verschillende producten! Weet alleen niet zo goed hoe ik vrienden moet toevoegen! Dus mocht me me willen toevoegen zou ik erg leuk vinden!! mijn gamecenter naam is: MarjoleinART Hopelijk gaat dat lukken! liefs marjolein
Ik geloof dat ik in level 29 zit ik kan net de appeltaart maken! Weet iemand wat de max prijs is waarvoor je die kan verkopen? Ik heb nog niet alle onderdelen dus kan hem nog niet maken. Heb siroop nodig. Met welk product kun je je het snelste het meeste geld verdienen? Dus in welk product gaan de minste spullen en kost het minste tijd om te maken en levert het meeste op? Iemand ervaring? Tips? Pannenkoeken gaan wel snel in de winkel, voor 100 maar moet weer suiker in en dat duurt redelijk lang
Goedemorgen dames M'n boot vertrekt over 1,5 uur en dankzij 1 van jullie kan ik het misschien toch nog halen! Heb nog 1 kersensap nodig en 5 wortelquiches. Ik neem gewoon over voor de volle pond.
Yasmin, ik heb 3 wortelquiches voor je, over een uur is er nog 1 klaar. Sapmachine heb ik nog niet helaas. Zet wel vast een graantje klaar. Zelf zie ik dat ik voor m'n volgende boot wortelsap nodig heb, wie helpt me uit de brand? Kan wel een bijbaantje nemen zeg, duurt lang voordat ik het geld bij elkaar heb! Toevallig iemand nog een doosje spijkers over?
Ja sinds de vorige boot dacht ik dat ik nu echt moet gaan sparen. Veel dingen maken en verkopen. Geen bestellingen doen. Gaat erg hard zo.
Marjoleinart ik heb je ook toegevoegd... Ik moet nog kaas en wortelquice voor m'n boot. M'n sapmachine is over 14u klaar, nu vast aan t sparen voor m'n ijsachtige...