Ik heb 4 wortelsap en 2 witte suiker PB maar ff als jullie er zijn dan liggen ze onder een graantje. Ben druk aan het sparen voor meer smeltovens dus ik doe even niet aan de boot hier
Even een vraagje over het spelletje. Een vriendin van me is gestopt met het spelen van hayday. Nu staat ze nog wel in mijn lijst. We hebben elkaar toegevoegd via facebook. Nu is mijn vraag hoe kun je iemand uit je lijst halen, waar je vrienden mee bent in het spel. Is dit mogelijk?
Als je naar je gamecenter gaat en je schuift met je vinger naar rechts op haar naam, dan staat er ontvriend
Iemand van zp heeft me geprobeerd toe te voegen maar ik drukte op annuleren en ik weet dus niet wie het was.... Stom!! Blondje200.... Ik ben alle boten , me eigen spullen verkopen want ik wil ook een boot haha. Alleen zoveel punten Zo nu ff me kippies voeren!!
Naam ZP - Naam GameCenter ___________________________________ Kzh - Klijntje86 Bloemmm - FUUN. kirst78 - kirsje1978 Mowtom - Wijappeltjes Yeps - Yeps1979 Yasmin84 - CMR285 SyrianBeauty - SyrianBeauty verrassingsei - flippo! IngiePingie - _IngiePingie_ meril - merilrem moestra - Roelf1en mamma van stef - twinkle773 Olifantje - Djego2008 ientje - ienepien123 vanilla-MarchaNL teigetje78 - teigetje.78 stier11 - gimmick1 Charise - Superlots Essieee - essiee1986 daydreamy - daydreamertje Het laatste lijstje nog een keertje
Mijn ipad is kapot! NEEEEEEEEEE :< was een weekendje weg, laatste dag valt mn ipad uit de hoes omdat 1 hoekje afgebroken was. Echt balen! Volgens het vrouwtje bij Apple winkel kon ik hem gewoon opsturen en is het garantie, ben ik hem 2/3 weken kwijt. Dus morgen maar even wegbrengen... en afkicken van hayday :<
Probeer eens bij de app store in Amsterdam. Weet natuurlijk niet waar je woont. Ik heb het ook gehad met me iPad en ik mocht gelijk een nieuwe mee nemen!! Is echt allee in Amsterdam misschien de moeite waard??
Dat is niet echt in de buurt! En zul je zien dat als ik dat hele stuk daarheen rijd mm iPad toch gewoon opgestuurd word
Even een vraagje. Ik heb bij iemand wat gevuld , in de boot. Is dit de bedoeling ? Ik bedoel dat je zomaar helpt een boot vullen of is dit niet de bedoeling. Ik had het gedaan maar later dacht ik straks hoort dat niet haha. Hoe werkt dat precies?! Mijn haven gaat morgen open , is nu aan het bouwen. Kan iemand mij dus uitleggen hoe dat werkt met die boot?! Dankjewel
Pluisjee: Dit kun je alleen doen als de eigenaar van die boerderij heeft geklikt op "Hulp vragen". De andere kisten kun jij niet vullen dus ja, als je dit ergens doet is de eigenaresse er blij mee Jij krijgt dan het geld + ervaringspunten van dat krat ipv de eigenaar(esse).