Ohh sorry sorry sorry. Ik gooi net iets in een machine waar room voor nodig was denk ik Over 5 min heb ik er 1, over 25min 2 als je wilt. Hoe laat moet je boot weg?
Dat duurt nog wel even , uit me hoofd over 10 uur... Maar volgens mij ben je me vriendje niet op hay day ?!
Ik ben op zoek naar de items "Grondakte", "Moker" en "Markeerder" om het land uit te breiden. Mocht iemand dit willen verkopen, ik heb veel items om je silo en schuur uit te breiden te koop. Dus een soort van ruil?
Halo allemaal, ik heb binnen 1 uur nog een ijsje nodig voor mijn boot! ik had verkeerd gerekend en dacht dat hij al klaar zou liggen, maar dat was dus niet. Een nieuwecmaken kost 2 uur kan iemand helpen? Je kan gewoon de volle prijs vragen, of mocht je iets nodig hebben, laat dat dan maar weten! Mijn gamecenter naam is MarjoleinART, toevoegen mag natuurlijk altijd!! Liefs marjolein!!
Oké ik ben weer begonnen met hay day en nu eb ik een soort oorkonde een moker en een stift en er staat bij voor het uitbreiden van de boerderij maar er staat niet bij hoe ik dit moet gebruiken Iemand enig idee ?
Er is een grijs gedeelte. Als je daar op klikt dan zie je hoeveel aktes, mokers en potloden je nodig hebt om het stuk land vrij te spelen.
Ik heb 2 mokers en een potloot te koop als je wilt. Ben sparende voor machines dus heb niets nodig te ruil. Laat maar weten als je ze wilt
Ik heb geen suiker meer nodig, iemand heeft mijn boot gevuld Ik weet niet wie, als het iemand van hier is; bedankt!
Naam ZP - Naam GameCenter ___________________________________ Kzh - Klijntje86 Bloemmm - FUUN. kirst78 - kirsje1978 Mowtom - Wijappeltjes Yeps - Yeps1979 Yasmin84 - CMR285 SyrianBeauty - SyrianBeauty verrassingsei - flippo! IngiePingie - _IngiePingie_ meril - merilrem moestra - Roelf1en mamma van stef - twinkle773 Olifantje - Djego2008 ientje - ienepien123 vanilla-MarchaNL teigetje78 - teigetje.78 stier11 - gimmick1 Charise - Superlots Essieee - essiee1986 daydreamy - daydreamertje Booky- meekuz Ik kan nog wel wat vrienden gebruiken .