Zjn wij buurtjes dan al? Heb er eerst een graantje in gegooid, zodat je weet dat ie eraan komt en niemand anders er met de siroop vandoor gaat
Pff heb appeljam en frambozenjam nodig. Heb ondertussen al 3 boten voorbij laten gaan doordat die jammen te lang duren en ze nooit te koop zijn in het krantje. Zelfs op het handelsforum zijn ze schaars Dus ben bang dat ook deze keer de boot aan mij voorbij gaat
Mijn gamecenter en verbinding zijn echt bagger de laatste dagen. Ik zie dus alleen levels staan en geen namen bij mijn vrienden... Ik hoop dat dat snel bijtrekt. Want zo is ´t lastig naar een kraam te komen of een boot te helpen.
Balen!! Nou ja die hele jam is gewoon vervelend. Die appeljam duurt 7 uur om te maken en die frambozenjam 8 uur . Je snapt dan weldat ik onmogelijk alleen die boot vol krijg en dan ook nog 3 boten achter elkaar. Pff stomme boot!
Dan ligt het niet aan mij. Ik heb net mijn sapjesmachine gekocht. Daarna nog de ijsmachine en de mijn openen. De smeltoven heb ik al.... Die staat dus niks te doen. Zonde van mijn geld...
Shania en mijn hele leven draait tegenwoordig om hay day ik moet en ik zal die boot vol krijgen.... Hopeloos ben ik geworden, haha
Hihi hier ook avonden met die iPad op schoot . Wordt nog wat als ik straks verlof heb... Kindjes naar school, mama bezig met hooien .