Heb er niet 1 momenteel... Heb je ze snel nodig miss kan ik er dadelijk een paar maken als mijn witte suikers klaar zijn voor al die ijsjes
Wat leuk!! Ik heb jullie eindelijk gevonden, heb me rot gezocht naar dat topic over hayday. Wou diegene nog even vriendelijk bedanken voor mijn nieuwe verslaving haha zelfs mijn man is verslaafd..... Ik zit nu in level 38 en heb heel veel olieflesjes nodig... Maar hoe kun je elkaar vinden of toevoegen? Mijne zegt telkens dat alle vakken vol zijn....en zit ook geen zoekfunctie op hè?
Hoi, je kunt vrienden uitnodigen in het gamecenter. Wat is jouw gamecenternaam? Heeft er iemand misschien wortelsap voor me? Ik ben een beetje wanhopig, mijn boot vertrekt bijna...
Als je je aanmeldt bij hayday, dan zie je bovenaan toch een balkje komen, met. " welkom terug ...." Daar staat je naam.
Stier: Ik heb er 2, maar zie dat je boot al weg is . Gehaald?? Ukkie: Olieflesjes? Siroop uit de suikerfabriek of iets anders (wat ik nog niet kan ) Siroop heb ik 2 als je wilt..
Ik heb net mijn kraampje volgegooid met o.a. bouwmaterialen Ben zelf nog op zoek naar 2 doosjes spijkers, mokers en markeerders. Iemand?
Ik ben ook verslaafd Toevoegen mag; alieke82 Ik probeer zoveel mogelijk om op de kraam spullen te leggen die je nodig hebt. En als ik een kistje kan vullen doe ik dat ook. Vind het wel een stuk leuker worden nu ik vrienden heb moet ik zeggen.
Ik speel sinds gistermiddag ook, en jullie hebben gelijk, het is echt verslavend! Ik ben nog lang niet zo ver als jullie, maar toevoegen mag natuurlijk! Mijn naam is Ann__88 Een aantal van jullie heb ik zelf al toegevoegd
iemand nog zin om bomen en struiken water te geven? heb er veel staan en heb ook nog wat dingen voor de boot nodig!
Ik snap er echt niets van . Hoe kom ik in hemelsnaam in het gamecenter. Ik zie onderstaand een rij met vrienden en een varkentje met add frens. (zo staat het er echt op) als ik daar op klik dan wil hij uitnodigingen sturen aan mijn FB vrienden. Moet ik dat eerst doen voordat ik in het gamecenter kom ofzo (of heb je verschillende hayday versies, echt ik snap er de ballen van) Ik wil ook wel graag helpen om boten vol te gooien, mijn schuur is elke keer zo vol . mijn boerderijnaam is fazenda de barlavento. edit: een collega vertelde dat gamecenter een aparte app is, goed, weet ik dat ook weer. Ga er vanavond eens mee aan de slag