Het is ook eigenlijk een rotspelletje. Wqil die stomme boot opeens geitenkaas en veel witte suiker...
Wie heeft er nog roomtaarten in de aanbieding? Of wil ze in mijn boot stoppen? Heb er nog 3 nodig (als je ze zelf in de boot wilt stoppen, dan nog 4)
Ik ben sinds kort ook helemaal verslaafd zo leuk spel. Zit nu op level 17 dacht ik uit mijn hoofd. Heb de boot nog niet. Ik zal kijken of ik iemand van hier toe kan voegen. Ik heet zoals ik hier heet op zp
Goedemorgen! Wilt iemand aktes ruilen tegen markeerders? Heb nog 4 aktes nodig.... En als jullie kaas overhebben dan koop ik ze graag van je (kaas nodig voor volgende boot)
ik heb er helaas geen Yasmin... ben wel op zoek naar 2 ijsjes voor mijn boot, dus als er iemand nog iets over heeft...
Kan beide helaas niet helpen. Althans, weet pas over een uur of 3 hoeveel ijsjes ik voor mijn eigen boot nodig heb en of ik er dus kan missen.. Als je boot nog even tijd heeft en open staat kijk ik straks wel ff of je nog nodig hebt als mijn boot er is marloes (uhh wie ben je in GC?) Moet hier nog 3 boten om de 12 te volbrengen. De eerste moet iig wel lukken denk ik, hoop dat de laatste 2 ook niet onhaalbaar zijn!