Yasmin ik heb wel wat aktes over! Geef maar pb als je naar m'n kraam komt. Heb je toevallig ook mokers ipv markeerders?
jaaaa, ik heb mn ipad weer terug! dus kan weer haydayen heb alle vriendverzoeken geaccepteerd en mijn oude hayday gegevens opnieuw opgehaald.. wat heb ik dit stomme spelletje gemist!!
Ik ben zo blond... Ben wat spullen aan het verkopen en heb een minimum wat ik aan spijkers ed wil hebben. Ik moest nog 1 schroef voor de uitbreiding en ik druk verkeerd. verkoop ik zo de helft van mn schroeven voor een veels te lage prijs... nouja ik hoop dat die mazzelaar er veel plezier van heeft. Ik spaar wel weer door...
Ik snap echter nogsteeds niet hoe je iemand kan opzoeken! Via gamecenter? Hoe dan? Wil iemand me aub helpen! Heb bouwmateriaal nodig om uit te breiden en dit is wel een mooie manier om via friends, jullie, snel aan bouwmateriaal te komen!
Bij gamecenter heb je een menuutje onderin, ik / vrienden / games / uitdagingen / verzoeken.. Bij verzoeken kan je vrienden uitnodigen, je moet dan iemand zijn gamecenter ID invullen et voila!
Ik voeg je meteen even toe mamabelle Loop zo nog even bootjes langs die hulp nodig hebben.. Mijn nieuwe bootje gaat wel weer lukken *nog 2 te gaan tot de 12, yeah*
Misschien nog even een toevoeging voor degene die het game enter zoeken: het is een aparte app zit standaard op de iPad. (ik was namelijk ook op zoek en heb dat gamecenter eigenlijk altijd overgeslagen)
Aargh, boot nr 12 en ik moet echt zooooveel ijsjes hebben! Iemand ie er een paar over heeft? Ze gaan per 3 maar met elke losse ben ik ook erg blij ienepien123
Ik heb je toegevoegd, ik kan alleen geen ijs maken. Ik check wel regelmatig de boten bij iedereen dus doe wat ik kan. (en bijna genoeg geld om de steiger bij mezelf te repareren, alhoewel ik er een beetje bang van wordt als ik het zo hoor)