Nee echte taarten. Jij bedoelt de quich toch? Ik ga zo de deur opslot doen. Leg de sleutel onder de mat. Oke
Nee ik bedoel pompoentaarten, als je op de taart drukt dan kom de naam van de taart er te staan. Ik vind de sleutel wel
Ja je kunt wortel, pompoen en bacon quich maken. Taart is wortel en room geloof ik. Hoe laat mag ik morgen weer komen chef?
Whaha, nee die taart heb ik helaas niet voor je, maar ik had hem anders met liefde en plezier aan je gegeven . Morgen mag je je om 7.00 uur weer melden... Ik zeg een goede nachtrust, want een goede boerin heeft in de morgen weer energie voor 10
Lief van je. 7 uur? Dan slapen wij nog. Rond half 9 worden mijn kindjes pas wakker. Papa is thuis morgen dus zijn vaak pas rond 10 beneden. Lekker ontbijten op bed. Dus ik ben er niet zo vroeg hoor. Pffffff. Slaap lekker
Nou ja zeg, dat kan dan natuurlijk niet he. Je bent boerin of je bent het niet. Dus hup vroeg uit de veren en die koeien melken!!! (alterego zegt: groot gelijk meid, geniet van de rust en je slaaptijd, kirst is gewoon jaloers )
Alterego dank je wel. Lang weekend met mijn gezin. Heerlijk. Niet jaloers zijn hoor. Hebben andere tijden gekent Kirst slaap Lekker en werkse morgen. Deze slechte boerin last gewoon Der beesten in de steek. *zullen mensen nu denken, dat wij denken, dat het een echte boerderij is. *
Die boerderij is toch echt Hier laat ik de beestjes een heel weekend in de steek.... Ga heerlijk een weekendje weg met vriendin, dus manlief heft de zorg over de kids. Aan mijn boerderij mag ie niet komen! Geniet jij lekker van je weekend met je gezinnetje, is ook veel waard! Xxx
ik kom een beetje laat binnenvallen, maar hier ook een hay day verslaafde... nog niet zo lang... maar pas sinds vorige week!
Hihi, heel erg welkom. Ik ook pas sinds vorige week verslaafd. Via gamecenter kan je me toevoegen als je wil, zodat ik vriendje wordt . Mijn naam is daar kirsje1978.
Goede morgen! Wel een gezellige boel hier! Misschien kunnen we elkaar helpen als we dingen nodig hebben voor de boot of iets dergelijks... Ik las op Facebook van hayday dat veel mensen toch nog echt met echt eld diamanten en geld kopen, doen jullie dat ook? Ik heb wel eens die neiging maar ik heb het nog niet gedaan! Ben bang dat als ik daar eenmaal mee begin, het einde zoek is...
Ow en nog een idee, zullen we een lijstje maken met alle gamecenter namen bij elkaar.... Ik zal beginnen twinkle773
Hallo hallo, daar ben ik weer na een dagje hard werken gister. Gisteravond even snel nog hay dayen, toen al weer naar bed. Nu weer een dagje hard aan het werk om al mijn koeien tevreden te stellen Ik voeg jullie allemaal even toe...
Ahhhh als ik het voor je kon doen had ik dat met liefde gedaan. Arme stakkers. Ga heerlijk genieten van je weekendje weg.
Sietske is ook pas een kleine twee weken hoor. Ik werk niet dus heb veel tijd over hahahaha. Mama van stef ik ga geen geld uitgeven aan een spelletje. Gaat een hoop geld inzitten ben ik bang. Mowtom werkse vandaag.
Hier nog met verlof dus speel ook aardig veel Heb m'n naam ff gewijzigd op gamecenter! Het is nu CMR84 (wat makkelijker zo)