Je kan het beste eerst een graantje voor 1 munt in je kraam leggen. Zodra Booky dan het graantje heeft gekocht, weet je dat zij er is en kan je je siroop erin leggen. Echt super handig!
Da's idd heel irritant!! Heb ik ook regelmatig gehad, nu moet ik Eggen dat ik de schuur en silo redelijk snel vergroot heb en dat ik er nu geen last meer van heb. Zit ondertussen op 525 van mijn schuur en 500 van mijn silo, dus genoeg opslagruimte. Via het handelsforum kun je redelijk snel aan de spullen komen om je schuur en silo te vergroten
Ja ff googlen op hay day handelsforum en dan kom je op een forum met lotgenoten . Kun je kopen, verkopen en onderhandel en ruilen met allemaal verslaafden van hay day. Werkt echt goed! Verder ook handig om eerst een graantje in je kraam te leggen, dan weet je zeker dat degene waarvoor je iets in je kraam legt bij de juiste komt.
Ik spaar voor mijn schuur en silo alleen wat ik op dat moment nodig heb. Voor mijn gevoel heb ik toch altijd dezelfde dingen kapot. Zit nu voor beide op 275 en dat red ik wel maar kan niet echt fijne voorraden opbouwen voor de boten. Ben ook flink aan het ruimen vandaag, ik wil voor bedtijd nog de jammaker bouwen, maar ik mis nog een kleine 1500 munten. Dus ik hoop die een beetje bij elkaar te sprokkelen. Mijn boot wil nog heel veel bruine suiker... Ook zo'n onmogelijke opdracht, of ik moet elk uur de wekker zetten om de suiker bij te vullen. Ach dit is weer boot 1 de vorige ging mis op iets onbenulligs dat was boot 6 voor de missie van 6 boten... Dat zal je altijd zien
Ben jij een buurtje van mij? Wat is je gc naam en je level? Misschien kan ik je helpen met je suiker.
Ja wij zijn buurtjes, tenminste ik kom wel eens op je boerderij en heel soms kom je in mijn kraam. ik zit in level 35, A.ilin44. Ik heb 14 bruine suiker nodig. de andere red ik zelf binnen nu en een uurtje...
Balen ik mis allemaal stroopten . Haha mis er nog drie... Scroll regelematig door jullie kraampjes. Net te laat . Heb nog 7 bruine suiker geloof ik flipske, net een lading gekocht .
Ok, haha, pff ik kan al die namen van mijn buurtjes niet onthouden ... Maar 14 suiker gaat me niet lukken. Heb er nu witte suiker in liggen en dat is al 40 minuten. Echt het handelsforum is hiervoor echt een uitkomst!
Sorry hier ook geen siropen... Heb een boot gehad met witte suikers, dus geen tijd gehad om siroop of bruine suiker te maken.... Soms schiet dat spel ook niet op he
Idd soms is het behoorlijk traag... Haha yes krijg net een melding iemand heeft m'n boot gevuld, THNX!!!!
Ik snap ook niet dat ik het nog speel. Zo frustrerend, want ik weet nu al dat ik die stomme boot niet ga halen en toch doe ik nog m'n best. Ik heb 1 siroopje... dus dat schiet niet echt op en voorlopig draait mijn suikerfabriek voor bruine suiker... Ik heb nu wel de jammaker staan. Tenminste 1 doel bereikt.
Haha, snap je zo! Ik heb nu ook een boot met jammen, die zijn echt heel vervelend en eigenlijk heb ik nog nooit helemaal alleen een boot met jammen alleen gevuld, was altijd blij als anderen dat voor mij deden
Kan iemand mij helpen met mijn boot? Heb 4 siroop nodig. Gamecenternaam: irisvannieuwenhuizen. Thanks!