Ik ben benieuwd of het na level 44 ook nog zo leuk is... Dan krijg je alleen nog maar diamanten, en geen extra machines enzo....
Hihi muis, irritant is dat hè! Schippersvrouwtje ik voeg je toe! Ik ben ook ziek thuis, dus ben ook levels omhoog gegaan afgelopen tijd
Level 42 is de laatste level waar je nog een machine krijgt Volgende boot siroop nodig. Als ik genoeg hulp heb dan haal ik het wel en anders stuur ik hem weer weg. Dus dames als jullie siroop kwijt kunnen hou ik me aanbevolen
he wat goed zeg muis! Dank je wel. Ik zag het net toen ik thuis nog even wat deed. Nog één kistje en dan ben ik compleet en die ben ik al aan het maken.
Tja daar ben ik ook benieuwd naar, blijf ik dan nog steeds zo fanatiek om die boot te vullen. Het is dan steeds van hetzelfde. Maar goed, vooralsnog ben ik nog steeds verslaafd
Mama, mag ik even op jouw telefoon bij de boerderij kijken... En nu ... Is al mijn geld op! Heeft 'ie 2 extra smelt ovens gekocht... En ik had net genoeg voor de ijsmachine en de sapmaker
Oh man vandaag zo druk, mijn dochter had net een uitvoering van musical, nu nog dingen maken voor het kerstdiner op school, maar ga toch even spelen hoor hihi. Schippersvrouwtje ik heb je net toegevoegd hoor, kan ik nog meer spelers toevoegen?