Oh een hayday topic! Geweldig! Ik ben vorige week denk ik begonnen, wat een verlavend spel! Ik had nog itunes tegoed staan waar ik niks mee deed dus heb wel wat diamantjes gekocht! Ga ik nie meer doen, want je drukt zo makkelijk op diamanten inlossen! Was ze zo kwijt.. Mijn ID is klijntje86
Goedemorgen! Zijn jullie nog gereedschap nodig? Ik heb weer allemaal planken enzo die ik wil verkopen! @kzh: Heb je een uitnodiging gestuurd!
Hahahaha ik bedoelde hard werken op de boerderij hahaha.... Vandaag lekker weekend al! Vanavond lekker weekend weg met Kirst...helaas zonder wifi vrees ik dus een weekend niet boeren....wie o wie moet nu dan mijn koeien voeren? Ik denk niet dat manlief dat gaat doen voor me....
Ik kan ze niet kopen op de een of andere manier....als ik erop tik dan doet ie niks... Maar bij jou deed hij het dus wel! Dan zal ik toch iets verkeerd doen of zo!?
Jaaaaaa ik moet nog een dubbele plank hebben om mijn silo te vergroten....kom er maar niet aan dus ik wil m wel kopen van je!
Hoe heet je precies bij hay day! Er staan ineens zoveel mensen bij mijn vrienden Dan kijk ik bij de goede! Hahaha
Aaah wat een lief boerinneke . Gezellig topic hier, haha. Neem de ipad vanavond toch mee, mochten we onverhoopt toch wifi hebben. Kan ik mijn beestjes toch onderhouden hoezo verslaafd?????
Uhm dat ging jij toch doen? Wassen, strijken, vouwen, opruimen, ramen wassen enzo....Hahahaha...moet het huisje wel netjes achter laten hè? Ik doe dat straks in sneltrein vaart...hahaha
Ja die is gek, ramen wassen en strijken.... Heb gestoft, gezogen en de was opgevouwen. Wel voldoende toch?? Oja en de vaatwasser uitgeruimd. Ik zeg én een goed boerin én een goede huisvrouw!!!
Veel plezier mowtom en kirst dit weekend. Leuk dat jullie samen weggaan. Echte vriendinnen. Waar gaan jullie heen? Hopelijk kunnen jullie gewoon boeren daar. Zie jullie al helemaal zitten met zijn tweetjes op tijdens het eten met de ipad op tafel whahahahah
He bedankt justDakota . Nou de voorstelling die je hebt die kom wel zo'n beetje overeen met de werkelijkheid haha. En ja wij zijn echte vriendinnen, alweer een jaar of 18 Heb je trouwens lekker kunnen uitslapen?? Heerlijk, ga ik morgen doen ( al ben ik bang dat ik dan ook al om 7 uur wakker ben )