Hay day, verslaafd.....

Discussie in 'Spelletjes, raadsels en puzzels' gestart door kirst78, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Iemand nog 2 potjes appeljam?

2. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Gevuld! Groene C ben ik :)

3. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Dit zie ik nu pas! Wat lief! En ik heb het gehaald, yeah :)

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113

ik zag het!!! Dank je wel!!!

5. Nienkekruize

6 jan 2013
    15
    0
    0
    NULL
    NULL

Oké bedankt voor je antwoord. Domme vraag misschien, maar gamecenter waar kan ik deze vinden ?:):) alvast bedankt !!

6. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Dat is een app die standaard op je iphone/ipad staat.

7. Nienkekruize

6 jan 2013
    15
    0
    0
    NULL
    NULL

Ja ik zie het !!bedankt , ik Kan daar gewoon mensen toevoegen en wanneer ze accepteren komen ze automatisch in. Hay day?? Mijn boerderij naam is niienkeek , jullie mogen mij wel toevoegen :D

8. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Wie heeft er voor mijn boot ijsjes? Ik ben hard aan het sparen voor een ijsmachine, maar nu heb ik hem dus nog niet. Alvast bedankt!

9. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Ik zal je toevoegen, als jij me accepteert komen we idd automatisch in elkaars hay day te staan :)

10. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Oh, ghehe, je had mij al uitgenodigd. Bij dezen geaccepteerd hoor ;)

11. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

En bedankt jullie hebben mij ook aangestoken hahaha... Wat is dit verslavend zeg!!! Ik zit nu level 11 en wil mijn voorraadschuur vergroten, maar ik mis nog tape en een moer argh... Mijn naam is trouwens Diaantje35.

12. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Misschien een hele domme vraag maar als mijn boot vol zit en ik druk niet zelf op die knop, maar laat gewoon de tijd aflopen dat hij weg gaat, krijg ik dan wel een ticket? of moet ik perse op die knop drukken dat hij vertrekt? Dat vroeg ik me ineens af.

13. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Volgens mij krijg je een ticket en de punten als je daarna weer op de steiger drukt.

Mijn boot wilde bruine suiker en siroop in 1 lading.... Ik heb hem meteen voor iedereen opengezet. Maar verspil je suiker maar niet aan mijn boot, die ga ik toch nooit halen. Ik vind het wel best en doe er geen moeite voor.

Hoe gaan jullie trouwens met de missie bomen/struiken herleven van je vrienden. Ik doe m'n best, maar vind het wel een heleboel gedoe. Soms heb je mazzel en heb je er 10 op 1 farm, maar dat is echt zelden. Ik wil pas stoppen als ik alle missies heb voltooid. Maar deze vind ik te onzinnig...

14. Meril

Meril Bekend lid

3 mei 2008
    671
    0
    0
    Ik doe wel vaak een rondje als ik bij iemand anders kijk (via het krantje), zit wel vaak wat struikgewas bij om te herleven...

Ben benieuwd naar de nieuwe update, met snoep! Vind het wel leuk dat het redelijk vaak vernieuwd, zo blijft het nog leuk!

Heb echt een heeeeekel aan Houtem met bruine en witte suiker,bah! En krantjes met alleen eieren!

Als er nog iemand frambozenjam heeft, mijn bootje is er klaar voor! Thanks! (merilrem)

15. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    He grappig, zie dit topic nu pas. Mijn naam is maantje. Ik en mijn dochters zijn ook verslaafd ;)

Maar hoe vind je andere mensen op naam?

16. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    Wat is je naam dan voeg ik je toe aan Gc heb suikers genoeg!

17. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Ailin83 level 40 (of 41).

Krantjes met alleen eieren en spek zijn inderdaad echt niet leuk. Of alleen aardbeien voor 504. Krantjes met alleen maar leuke dingen zijn ook frustrerend. Dan ben je altijd te laat bij de 2e advertentie (en 3e en 4e). Probeer dan te blijven hangen, vaak wordt er dan nog bijgevuld.

18. Nienkekruize

6 jan 2013
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat zijn struiken om te herleven , hoe zien deze eruit en deze haal je van iemand anders zijn boerderij ?? :)

19. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0

Dan staat er een bordje met een uitroep teken naast, daar kan je op klikken, en heb je de boom of struik een nieuw leven in geblazen!

Ik kom ze bijna ook nooit tegen :)

Wat ik ook frustrerend vind. Is dat ik altijd moeren en actes krijg bij acties, bijv. Bij dieren of oogsten, maar vrijwel nooit die andere dingen...:(

Ik zal even een rondje boten doen!

20. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Je kan appelbomen, kersenbomen, frambozenstruiken en bramenstruiken 3x plukken. Als de dus je de boom of struik hebt leeggeplukt, heb je de keus om hem om te zagen of er een uitroepteken bij te zetten. Die laatste kies je uiteraard en dan kan iemand anders die op je boerderij komt op het uitroepteken drukken en dan doet de boom of struik het weer. Dit kun jij dus ook doen bij anderen :D. als je een boom hebt laten herleven verdien je wat sterren om zo in een volgend level te komen. (heb ik het een beetje duidelijk uigelegd??)

Deel Deze Pagina