Echt top da iedereen meehelpt met boten vullen. Voor mensen die verder dan mij zijn is het lastig om te vullen. Ik heb bijvoorbeeld nog geen jampotten.
Is goed. Antwoord hier nu maar even als je er bent. Dan plaats ik eerst even een gewas rechtsonderin.
ja ik ben er... leg anders eerst een graantje er in, pak ik die eerst edit: dat schreef je zelf ook al
Heeft iemand siroop voor mijn boot. Ik moet nog twee kistjes vullen à 4 stuks, 1 kistje lukt wel, maar de tweede net niet.
Is het al gelukt? Ik heb net gekeken ik heb maar 1 flesje... Kan ik wel in kraampje leggen als je er iets aan hebt?
ik heb trouwens dit nog over aan bouwmateriaal en wil het graag ruilen tegen grondaktes en markeerders 1x spijkers, 4 schroeven, 4 houten panelen, 13 moeren, 3 plakband
Ik heb wel aktes voor je. Ik heb zelf een dikke schroef (bolt) nodig. Of heet dat een moer? Eventueel kan ik ook wel panelen gebruiken. Ik heb vier aktes die ik nu toch niet gebruik, ik heb nog ruimte zat
Ik ben er weer, heb je inmiddels toegevoegd, ik ben joost32. Laat maar weten als je zover bent. Jij legt dan eerst een graantje rechts toch? En dan het andere? Dan zal ik daarna hetzelfde doen