De boot is weg. Ik moet nu nog 1 boot vullen dan heb ik er 12 achtereenvolgend gevuld, met dank aan jullie!
Liedjepiedje, door de hulp van Marloes heb ik mijn popcornkistjes vol. Ik maak nu zelf nog 3 room en dan kan de boot weg.
Hallo, ik ben sinds kort ook iets te fanatiek HayDay aan t spelen. Ik ben op zoek naar een slimme manier om spijkers (en moeren) te vinden. Heeft er iemand een tip of gewoon blijven zoeken?
Goedemorgen dames Ik heb voor mijn boot tomaten en broden nodig? Kan iemand wat vullen of mag ik ze van iemand kopen ?
Hoi dames! Heeft er nog iemand ijs voor mijn boot? M'n ijsmachine is nog niet gebouwd.... @nijma ik wil wel wat voor je vullen.. Wat is je GC naam?
Hier nog een korte verslaafde. GC naam is zonnetje222. Ik heb panelen nodig zoals zovelen hoor ik wel veel plakband hier. Waar heb je dat voor nodig behalve voor de schuur of silo? Wil graag vrienden!
Heeft iemand vier frambozen te koop of wil iemand mijn laatste kist vullen? Dacht dat er meer frambozen van een struik kwamen