Hoi, Willen jullie misschien mijn schoonmoeder toevoegen? Ze is 72 en ook verslaafd Ze heet in gamecenter geloof ik Truus.
Helaas, hamers en markeerders heb ik ook genoeg! Ik wil van die grondaktes, maar jij waarschijnlijk ook!
Hamers heb ik ook al heel veel.... Sorry Ik heb nu te koop gezet want ik heb de schuur vol door die markeerders en hamers
Ik wil wel 3 of zo ruilen tegen bouw materiaal, ik kom dozen spijkers en de dubbele planken te kort dacht ik
Jammer die heb ik niet meer... die verkoop ik altijd meteen. Ik heb nu 40 hamers... en 4 markeerders, fijne verhouding haha
Waarom verkoop je niet wat hamers? Zonde van je ruimte en je hebt vast wel wat reserves voordat je genoeg markeerders heb. Ik probeer er altijd 2/3 meer te hebben dan ik nodig heb hoor de eerst volgende unlock. Ik merk dat de ergste verslaving over is. Probeer nu vooral mijn doelen te halen. Dus kijk vaak bij boten van andere. Nog 200 tot de 500 gevulde kisten.
Toch vreemd he die rare verhoudingen, hier ook het ene echt veel en iets anders weer echt bijna nooit. Als je wat markeerders zo wil kopen zeg je het maar, dan leg je je hamers gewoon in het vakje ben je toch zo kwijt! Hoe groot hebben jullie de schuur en silo nu? Heeft een van jullie wel eens dat ventje " gehuurd" ?
Heug! Mijn suikfabriek is goudkleurig! Ik ben benieuwd wanneer de rest van kleur veranderd. Deze en de melkfabriek staan eigenlijk altijd aan. En ik heb altijd tekort aan suikers en siroop...