Ik heb pas bij een iemand alles in het goud gezien, maar die zat nog in een laag level, dus die zal wel een hoop diamanten ingeleverd hebben.
Ik wil ook graag 2 aktes? Heb je er voor mij ook? Eyesonly wat is jouw gamecenter naam? Ik zoek ook nog ijsjes! Ik moet nog twee kistjes van 3 vullen. Ik wil ze ook best los kopen.
Ik heb het vandaag gedaan. Hij kan geen grondspullen of bouwmaterialen voor je zoeken. Dat is al jammer, ik heb hem nu gebruikt voor scheppen (die krijg ik nooit voor de mijn) en jam. Voor suiker en zuivel vind ik het een beetje zonde. Die heb ik vaak met een nachtje ook wel.
Ja ik bedoel aktes heb er zoveel krijg niet anders. Mijn gc naam is linnie-finnie Ow ja zet bij verzoek graag even zp anders weet ik niet wie ik moet accepteren
iemand nog iets om te ruilen nu? Dit kan ik ruilen: 6 dozen spijkers, 8 schroeven en 14 panelen (voor de silo Voor de schuur 3 rollen plakband en 1 moer en voor het uitbreiden 10 hamers. en ik wil graag aktes en markeerders en eventueel 1 lange plank voor de schuur.