Ik heb nog wel het een en ander, bruutje, graag tegen aktes en markeerders. Maar ik kan pas vanavond weer hayday'en.
Ik heb nog 8 markeerders en 6 aktes. Ik kan nog wel planken en panelen gebruiken. Dus als iemand wil ruilen kan dat
Nijma, ik ben er nu ook, zullen wij 1 akte tegen 1 paneel doen? Marloes zeg maar wat jij wilt hebben, ik wil dus graag planken en/of panelen en heb nu 10 markeerders en 6 aktes
Oke, zullen we dat dan doen? Heb het liefst ook een paar planken, maar kijk maar wat je doet, ik kan het allebei gebruiken. Ik ga een graantje leggen!
Marloes nog bedankt voor de suiker voor mijn boot ik heb je de choco ijsjes in de boot gevuld. Ik en op zoek naar planken en tapes heb jij nog wat nodig?
Ik heb wel wat tapes en planken over Karmoesa. Ik zoek zelf weer moeren en panelen. Vanavond ruilen? Ik heb vooral veel schroeven en mokers over. Iemand interesse?
Hi dames, Ik heb 4 mokers in mn kraampje liggen voor degeme die wilt. Heb op dit moment geen aanbieding lopen Mn gc name is ook yinxy. Groetjes! Edit: verkocht.