Heeft er iemand een plank in de aanbieding? En of een schroef? Deze kom ik altijd te kort. Heb om te ruilen: Houten panelen Bouten Plakband Spijkers Markeerders Mokers Groetjes!
Hoeveel wil je graag ruilen? Dan zal ik een graantje wegleggen zodra ik een plaatsje heb. Hoe heet je boerderij ook alweer? Btw word mn eerste keer ruilen, welke prijs is gebruikelijk? Advies prijs of max prijs?
Hallo yinxy, Graag wil ik plakband en spijkers van je overnemen (hoeveelheb je van deze)ik heb dan schroeven voor je.
Is goed dan krijg jij 18 spijkers mijn naam is casaneesje level 56 ik leg een graantje helemaal rechts
Inderdaad ikke bijna! Nog 1 plank en dan heb ik weer wat ruimte als ik ze in t krantje zie ben ik vaak net te laat hahaha Update op mn lijste waarmee ik kan ruilen: 3 panelen 12 schroeven 5 mokers 3 markeerders
Dan kan ik helaas niet. Vanavond heb ik een feestje en ik weet niet hoelaat ik thuis ben Morgen ben ik zo goed als zeker wel online.
Avond allemaal, Wie kan mij helpen, ik zoek voor m'n silo nog 4x spijkers en 3x paneel, en voor m'n schuur zoek ik nog 1x een bout. Ik heb te ruil: 1x plank 2x plakband 4x moker 2x grondakte 1x markeerder Wie kan me helpen?